Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Supernatural tv serie

Startat av Scoobydoofan1, 7 augusti 2020 kl. 16:21:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 augusti 2020 kl. 15:08:10
Då så!
Är nyfiken på blu-ray versionen, om den är för dyr så är det bara dvd istället.

Scoobydoofan1

Är det nån annan som tänker se på det sista avsnittet?

Scoobydoofan1

Serien är nästan färdig, efter 15 år, är det nån som ser på slutet av serien?

Scoobydoofan1

Vem tänker se på CW network efter supernatural? Deras serier Buffy, ängel, charmed, smallville, supernatural är färdiga. Vad mer för serier som är lika bra som dom nämnda har CW network?


Skulle vara bra att få andras åsikter om CW network och dom nämnda serierna. Utveckla det här mer till en diskussion.

Scoobydoofan1

Serien är officiellt färdig efter 15 år.

Scoobydoofan1

#35
Den här tråden må va död men undrar om nån annan såg det sista avsnitten från serien? Vad tyckte ni andra som såg på den?


Är den här tråden helt och hållet död?

Grimner

Jag följer Supernatural tillsammans med min lillebror och vi är för närvarande i mitten av säsong 9, så jag kan ännu inte uttala mig om de senare avsnitten (även om vi redan fått en hel del spoilers). Hittills tycker tycker vi i alla fall om serien, som nog är bådas vår favorit när det kommer till urban fantasy-genren. Detta trots dess oerhört kränkande behandling av vår religion i vissa avsnitt, som vi helst vill glömma.

Jag återkommer till den här tråden efter att vi avslutat serien. Man kan ju inte ge en recension av ett fiktivt verk utan att känna det i sin helhet. ;)
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Scoobydoofan1

Citat från: Grimner skrivet 21 november 2020 kl. 12:53:30
Jag följer Supernatural tillsammans med min lillebror och vi är för närvarande i mitten av säsong 9, så jag kan ännu inte uttala mig om de senare avsnitten (även om vi redan fått en hel del spoilers). Hittills tycker tycker vi i alla fall om serien, som nog är bådas vår favorit när det kommer till urban fantasy-genren. Detta trots dess oerhört kränkande behandling av vår religion i vissa avsnitt, som vi helst vill glömma.

Jag återkommer till den här tråden efter att vi avslutat serien. Man kan ju inte ge en recension av ett fiktivt verk utan att känna det i sin helhet. ;)
Tack för svaret, hoppas den här tråden är inte död. Tänkte skaffa dvd eller blu ray av serien när som släpper allting om igen på utgåvor.



Det var skönt att nån svarade tillbaka.