Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den lilla sjöjungfrun (2023)

Startat av Steffan Rudvall, 16 september 2022 kl. 14:04:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hoppas den här kommer gå att köpa fysiska media ! 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Undrar vem som får spela Grimsby ?

Tvivlar på att det blir Gunnar Uddén.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Hoppas  credits til  Den lilla sjöjungfrun kommer till helgen..

Det är min näst mest efterlängta filmen på hela året så det ska verkligen bli kul att se credits när dom kommer :D

Om du inte kommer innan jag ser filmen kan jag fota dom i stulet och lägga upp på forumet :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2023 kl. 13:01:18Hoppas  credits til  Den lilla sjöjungfrun kommer till helgen..

Det är min näst mest efterlängta filmen på hela året så det ska verkligen bli kul att se credits när dom kommer :D

Om du inte kommer innan jag ser filmen kan jag fota dom i stulet och lägga upp på forumet :)
De senaste två åren har Disney Character Voices inte behagat sig att svara på ett enda mail, så jag hyser tyvärr inga större förhoppningar om att de ska göra det nu heller... :(
 
Så för Den lilla sjöjungfrun är man i stort sett beroende av att någon fotograferar av utsatta dubbcredits på bio.
Om jag tillfrisknat innan dess och att hostan har minskat tillräckligt mycket så att jag inte stör övriga besökare har jag själv tänkt att gå och se filmen till helgen, såvida inte någon mer intressant film också dyker upp samma helg. Men det är några Oscarsnominerade filmer som ännu inte kommit till Skellefteå (men som kommit för länge sedan till de flesta andra orter), och skulle någon av dem dyka upp samma helg kommer jag prioritera dem före. Så det är flera frågetecken där, och inte minst måste jag ha blivit feberfri och någorlunda hostfri innan dess - hosta kan ju lätt hålla i sig i månader, men den måste åtminstone ha minskat tillräckligt så att jag inte riskerar att irritera eventuella övriga besökare...
(På sistone har jag oftast varit i stort sett ensam i biosalongen på de flesta filmer, men jag skulle väl gissa att Den lilla sjöjungfrun borde locka några besökare i alla fall...)

Erik Friman

Joanné Nugas var gäst i dagens Efter fem gällande den nya Disney liveaction.

Elios

Har ingen aning om det är så men jag såg Klara Hammarström på premiären och kanske är det så hon spelar Ariel!?  ???

E

Citat från: Elios skrivet 22 maj 2023 kl. 20:37:06Har ingen aning om det är så men jag såg Klara Hammarström på premiären och kanske är det så hon spelar Ariel!?  ???
Det har redan framkommit vem som dubbar Ariel för lääängesen

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 maj 2023 kl. 13:13:01Så för Den lilla sjöjungfrun är man i stort sett beroende av att någon fotograferar av utsatta dubbcredits på bio.
Om jag tillfrisknat innan dess och att hostan har minskat tillräckligt mycket så att jag inte stör övriga besökare har jag själv tänkt att gå och se filmen till helgen, såvida inte någon mer intressant film också dyker upp samma helg. Men det är några Oscarsnominerade filmer som ännu inte kommit till Skellefteå (men som kommit för länge sedan till de flesta andra orter), och skulle någon av dem dyka upp samma helg kommer jag prioritera dem före. Så det är flera frågetecken där, och inte minst måste jag ha blivit feberfri och någorlunda hostfri innan dess - hosta kan ju lätt hålla i sig i månader, men den måste åtminstone ha minskat tillräckligt så att jag inte riskerar att irritera eventuella övriga besökare...
(På sistone har jag oftast varit i stort sett ensam i biosalongen på de flesta filmer, men jag skulle väl gissa att Den lilla sjöjungfrun borde locka några besökare i alla fall...)
Jag ska se filmen på Söndag.

Ska fersöka fota credit listan själv :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: E skrivet 22 maj 2023 kl. 21:25:23Det har redan framkommit vem som dubbar Ariel för lääängesen
Behöver inte låta spydig. 
Har ingen aning om vem Joanné Nugas är men det visste jag ju inte heller om Halle Beilly heller.  :o :o

Gustav Jonsson

Livet jag gav, allt för en dag ovanför ytan
Ensam på strand just där min hand fick röra din
Uppe på land blir allt till sand och jag vill inte längre byta

Tänk om det funnits ett liv för oss men svaret fanns aldrig i dina ögon

Ett så vackert och bra tillägg som till och med refererar till Del av din värld :)

gstone

Ska bli väldigt kul att se filmen med mamma på söndag.

Och kul att se vilka alla andra röster är.

Hoppas kunn a klura ut vem som spelar Grimbsy och Lashana-

Fast försäljaren som Jodi Benson spelar( om hon har några repliker)-

Kommer som sagt fötsöka fota credits i slutet.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Jag hoppas själv kunna se filmen på lördag eller söndag, om jag har tillfrisknat innan dess och hostan är någorlunda hanterbar. :)

Hoppas att den går bra tider, det går ju inte att se förrän imorgon - annars är det inte så ovanligt i Skellefteå att dubbade versioner bara visas tidigt på dagarna, medan det på aftnarna bara visas textad originalversion; och det tycker jag inte om... :(
(Värst är det vid filmer som bara visas vid 12:00 på dagarna, vilket har hänt ibland - om man som jag bor en dryg mil från biografen blir det väldigt tidigt, och inte lätt att få mycket till biostämning vid den tiden...)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 maj 2023 kl. 21:07:10Jag hoppas själv kunna se filmen på lördag eller söndag, om jag har tillfrisknat innan dess och hostan är någorlunda hanterbar. :)

Hoppas att den går bra tider, det går ju inte att se förrän imorgon - annars är det inte så ovanligt i Skellefteå att dubbade versioner bara visas tidigt på dagarna, medan det på aftnarna bara visas textad originalversion; och det tycker jag inte om... :(
(Värst är det vid filmer som bara visas vid 12:00 på dagarna, vilket har hänt ibland - om man som jag bor en dryg mil från biografen blir det väldigt tidigt, och inte lätt att få mycket till biostämning vid den tiden...)
Jag ska se den på söndag kväll när mamma kommer hem från Uppsala.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 maj 2023 kl. 13:13:01De senaste två åren har Disney Character Voices inte behagat sig att svara på ett enda mail, så jag hyser tyvärr inga större förhoppningar om att de ska göra det nu heller... :(
 
Så för Den lilla sjöjungfrun är man i stort sett beroende av att någon fotograferar av utsatta dubbcredits på bio.
Om jag tillfrisknat innan dess och att hostan har minskat tillräckligt mycket så att jag inte stör övriga besökare har jag själv tänkt att gå och se filmen till helgen, såvida inte någon mer intressant film också dyker upp samma helg. Men det är några Oscarsnominerade filmer som ännu inte kommit till Skellefteå (men som kommit för länge sedan till de flesta andra orter), och skulle någon av dem dyka upp samma helg kommer jag prioritera dem före. Så det är flera frågetecken där, och inte minst måste jag ha blivit feberfri och någorlunda hostfri innan dess - hosta kan ju lätt hålla i sig i månader, men den måste åtminstone ha minskat tillräckligt så att jag inte riskerar att irritera eventuella övriga besökare...
(På sistone har jag oftast varit i stort sett ensam i biosalongen på de flesta filmer, men jag skulle väl gissa att Den lilla sjöjungfrun borde locka några besökare i alla fall...)

Har de inte offentliggjort gjort något än?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Citat från: TonyTonka skrivet 23 maj 2023 kl. 22:12:49Har de inte offentliggjort gjort något än?
Jo ganska många.

Men inte alla.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.