Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Familjefilmer

Startat av gstone, 6 juli 2021 kl. 22:15:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 oktober 2021 kl. 23:00:18
Om du bara ser på barn filmer och serier för blir du ju ett dumt barn för alltid ! >:( >:( >:( >:( >:(

Låter det bra ?

Skärp dig nu! Så säger man inte! Jag är definitivt inte dum! Som jag sa föredrar jag Familjefilmer! Vuxenfilmer är så tråkiga! (dessutom så finns det många barn-serier som jag personligen avskyr jättemycket)

Jag varnade ju dig från att använda arghuvuden, nu förvandlar jag mig själv till en alv, abra-kadabra, POOF! Sådär, nu har jag blivit en lila alv! Jag förvandlar mig bara tillbaka till människa igen om du lovar att sluta använda arghuvuden och sluta spilla ur din vrede över andra för evigt!

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 oktober 2021 kl. 23:00:18
Om du bara ser på barn filmer och serier för blir du ju ett dumt barn för alltid ! >:( >:( >:( >:( >:(

Låter det bra ?
Han är ju dock inte fysiskt ett barn och om han nu var det så skulle filmer och serier inte att ha något att göra med dumhet. Som jag tidigare sagt har alla sina problem men barn är inte dumma de är bara inte färdigutvecklade.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 oktober 2021 kl. 23:06:31
Han är ju dock inte fysiskt ett barn och om han nu var det så skulle filmer och serier inte att ha något att göra med dumhet. Som jag tidigare sagt har alla sina problem men barn är inte dumma de är bara inte färdigutvecklade.

Precis, låt mig få göra som jag vill!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 oktober 2021 kl. 22:21:29
Har ingen lust, jag HATAR vuxenprogram!

Och sluta genast med dina arghuvuden, jag orkar inte med fler sådana...
Som jag då
Citat från: gstone skrivet 28 oktober 2021 kl. 22:26:02
Det är inte hälsosamt att se bara barnprogram och barn filmer >:( >:( >:( >:(
Vad har de med nåt & göra?

gstone

Jag ska se Familjen Adddams 2 på Söndag med min bästa kompis ! :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 10 augusti 2021 kl. 22:48:58I och med att jag inte vet vilka Nest Family ens är på rak arm skulle jag knappast kalla dem och Somy Pictures särskilt jämförbara. Sony har ju utöver Hotell Transylvanien även stora filmer som Angry Birds, Det Regnar Köttbullar, Spider-Man: Into the Spider-Verse, Familjen Mitchell mot Maskinerna och Vivo med några fler.
Ursäkta att jag svarar så sent...

Jag såg Det Regnar Köttbullar (första filmen) förra året och insåg att filmen är bra...

Kommer även att ta mig en titt på deras andra filmer, någon dag... (men jag är allra mest skeptisk till Emoji Filmen)

moviefan

Jag gillar Jumanji, den med Robin Williams. Den är så bra och rolig.  ;)