Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Favoritmusik?

Startat av PAAATE, 19 november 2004 kl. 21:31:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Nope, tänker inte säga det...

MOA


Skokaka


MOA


Fred

Det varierar. För tio år sedan lyssnade jag mycket på metal, främst folk metal och power metal. Idag har jag en nostalgisk period då jag lyssnar mycket på musik från millennieskiftet, såsom Savage Garden, Kent och Cardigans.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 17 januari 2022 kl. 21:43:08Jag gillar nästan all musik men jag står int ut med hiphop & rap,musiken e ständiga dunkslag & personerna kan int sjunga alls.Jag gillar int modern musik.
Jag kan faktiskt lyssna på allt från 30-Tals jazz till modern elektronisk musik.Jag e nog en av få i min ålder som gör de LoL.
Spelmusik lyssnar jag på varje dag när jag jobbar,nåt av de bästa som finns.
Mina favoriter e Lady Gaga & Madonna,riktiga legender som bara gör riktigt bra musik.
Autotune e int bra om man int utvecklar de till en bättre sångröst men trots de gillar jag en del autotunade låtar som Kesha.Dom låtarna är nostalgiska & har känslan av tidigt 2010-Tal,känslan som jag saknar idag.De e int samma sak idag,de e bara skit.Ni kanske tycker att tidiga 2010-Tals låtar e skit men jag gillar dom för att jag lyssnade på dom mycket under min barndom. Med det sagt:I Don't Care(Citat från en Bratz låt som faktiskt e bra även om spelet den kommer ifrån suger)
all "modern" musik?

vad tycker du om Dua Lipa och Ava Max?

MOA

Citat från: Will Stewart skrivet  8 januari 2023 kl. 18:57:02all "modern" musik?

vad tycker du om Dua Lipa och Ava Max?
Lyssnar aldrig på