Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Insidan ut 2

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 08:04:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 februari 2023 kl. 20:49:00Varför Rädsla och Avsky inte kommer vara med i filmen är personligen bortom mitt förstånd, nog för att Jenny kommer vara i tonåren men även när man är tonåring eller vuxen kan både avsky och rädsla finnas kvar, så jag förstår inte logiken med att utesluta dem från 2an...
Det är för att deras skådespelare inte vill komma tillbaks men jag håller med om att de borde vara med i filmen det är bara att recasta ju

Disneyfantasten

Citat från: Marcusen skrivet  8 februari 2023 kl. 20:53:07Det är för att deras skådespelare inte vill komma tillbaks men jag håller med om att de borde vara med i filmen det är bara att recasta ju

Ja, man kan tycka det, samma lösning tycker jag man borde ha kommit på med Mirage i Superhjältarna 2 då skådespelaren avled på grund av alkoholproblem, men icke-sa-nicke...

Disneyfantasten

Björn Granath kan iallafall inte återkomma och Björn Gedda är kanske pensionerad från dubbning med tanke på hans ålder, så där får 2ans svenska dubbning en intressant nöt att knäcka.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 februari 2023 kl. 21:02:02Björn Granath kan iallafall inte återkomma och Björn Gedda är kanske pensionerad från dubbning med tanke på hans ålder, så där får 2ans svenska dubbning en intressant nöt att knäcka.
När var senaste gången han dubbade?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2023 kl. 21:35:10När var senaste gången han dubbade?

Vem av dem syftar du på?

Om du syftar på Björn Granath så tror jag det var Ice Age 5 Scratattack 2016, innan han sedan gick bort året därpå.

Om du syftar på Björn Gedda så tror jag det var Toy Story 4 året 2019, han lever fortfarande dock, han är snart uppe i 81 år.

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 februari 2023 kl. 21:38:00Vem av dem syftar du på?

Om du syftar på Björn Granath så tror jag det var Ice Age 5 Scratattack 2016, innan han sedan gick bort året därpå.

Om du syftar på Björn Gedda så tror jag det var Toy Story 4 året 2019, han lever fortfarande dock, han är snart uppe i 81 år.
Han är med i Gaffe ställer en fråga också men de kanske är dubbade samtidigt.

Disneyfantasten

Citat från: Marcusen skrivet  8 februari 2023 kl. 21:41:06Han är med i Gaffe ställer en fråga också men de kanske är dubbade samtidigt.

Jag skulle definitivt tippa på att så var fallet, även samma med Små Äventyr med Nalle Puh, den där kortfilmen på Hitta Doris, kortfilmen på Modig, Jennys Första Dejt, och någon mer.

Will Siv

Några andra får ju göra deras röster.

Marcusen


gstone

Jag läste att ( och det kan vara ett falskt ryckte ;) ) dom nya känslorna i den här filmen kommer vara "Anxiety, Embarrassment, Ennui och Envy "
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Väldgt tur att det inte var den här Pixar filmen som sköts upp ! :D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 oktober 2023 kl. 23:03:47Väldgt tur att det inte var den här Pixar filmen som sköts upp ! :D ;D
Det verkar bara gälla filmer som var tänka att ha premiär om våren.

Denna film å andra sidan kommer att ha premiär under sommaren, det är nog därför den sitter säkert än så länge, vilket även andra filmer tänka att ha premiär om sommaren bevisar.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 oktober 2023 kl. 09:47:21Det verkar bara gälla filmer som var tänka att ha premiär om våren.

Denna film å andra sidan kommer att ha premiär under sommaren, det är nog därför den sitter säkert än så länge, vilket även andra filmer tänka att ha premiär om sommaren bevisar.
Fast skådespelarstrejken är ju fortfarande igång så några månaders skillnad mellan premiärdatum behöver inte betyda något.

gstone

På engelska ska Rädsla och Avsky recastas.

Mnidy Kalling och Bill Hader vill ha för mycket pengar och Disney sa blankt nej ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det blir kul att se vilka som spelar dom nya känslorna.

Både på svenska och engelska   ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.