Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 februari 2024 kl. 23:39:23Ingen som undrar hur jag fick reda på det?
Okej, jo, hur gjorde du det?... ???

Skokaka

Jag blev idag trakasserad utav någon "förra kompis" som totalvägrade att lämna mig ifred och låta oss att gå vidare, utan fortsätter att klaga på det förflutna. Och svär på mig och flinar som en ***** ***unge! >:( Synd att jag inte kan säga Guds eller Jesus namn när jag är arg, suck... Om hen är så jädra mogen som en bra människa SKA vara så borde den då lämna mig ifred. Men, nej! Hen bara fortsätter att klaga på mig och behandlar mig som om jag inte har gått igenom ett levande helvete och som om jag inte är ledsen! Oavsett HUR många ***** gånger jag säger förlåt... Så lyssnar den där ungen inte! Är det *** FEL att bara gå vidare och lämna varandra ifred? Är det inte vad en mogen människa SKA göra, är det inte så?!?

Ledsen för mitt dåliga humör, men jag blev bara SÅ arg och ledsen att jag behövde att spotta ut detta! Tillhör detta snarare "Gnälltråden" dock? Jag känner mig i hela fall helt jädra kränkt över dennes kommentarer om mig att jag är ledsen, men mest arg är jag... Antar att det är jag som har ingen rätt alls över att känna mig så här. Jag vill nästan ta livet av mig och jag skämtar inte!

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 00:47:24Jag blev idag trakasserad utav någon "förra kompis" som totalvägrade att lämna mig ifred och låta oss att gå vidare, utan fortsätter att klaga på det förflutna. Och svär på mig och flinar som en ***** ***unge! >:( Synd att jag inte kan säga Guds eller Jesus namn när jag är arg, suck... Om hen är så jädra mogen som en bra människa SKA vara så borde den då lämna mig ifred. Men, nej! Hen bara fortsätter att klaga på mig och behandlar mig som om jag inte har gått igenom ett levande helvete och som om jag inte är ledsen! Oavsett HUR många ***** gånger jag säger förlåt... Så lyssnar den där ungen inte! Är det *** FEL att bara gå vidare och lämna varandra ifred? Är det inte vad en mogen människa SKA göra, är det inte så?!?

Ledsen för mitt dåliga humör, men jag blev bara SÅ arg och ledsen att jag behövde att spotta ut detta! Tillhör detta snarare "Gnälltråden" dock? Jag känner mig i hela fall helt jädra kränkt över dennes kommentarer om mig att jag är ledsen, men mest arg är jag... Antar att det är jag som har ingen rätt alls över att känna mig så här. Jag vill nästan ta livet av mig och jag skämtar inte!
Det var väldigt tråkigt att få höra, Skokaka. Tyvärr finns det en del människor där ute som inte kan se förbi det som har hänt i det förflutna, utan fortsätter att se det med "gamla" ögon oavsett hur det egentligen ser ut.

Nu vet inte jag vad som grunden till denna persons beteende, men om hen fortsätter är mitt råd att helt bryta kontaken med de om möjligt. Vill de fortsätta med att ständigt klaga på andra för det som har hänt i det förflutna, så bör de söka nya vänner som tolererar det. Ödsling av energi på sådana människor är inte värt det.

Du är den du är, och endast du själv kan bestämma den slutgiltiga vägen som du tar. Blir det för svårt att ta sig vidare, tveka då inte att prata med någon du litar på eller med självmordslinjen:
https://mind.se/hitta-hjalp/sjalvmordslinjen/
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet  3 februari 2024 kl. 00:59:09Det var väldigt tråkigt att få höra, Skokaka. Tyvärr finns det en del människor där ute som inte kan se förbi det som har hänt i det förflutna, utan fortsätter att se det med "gamla" ögon oavsett hur det egentligen ser ut.

Nu vet inte jag vad som grunden till denna persons beteende, men om hen fortsätter är mitt råd att helt bryta kontaken med de om möjligt. Vill de fortsätta med att ständigt klaga på andra för det som har hänt i det förflutna, så bör de söka nya vänner som tolererar det. Ödsling av energi på sådana människor är inte värt det.

Du är den du är, och endast du själv kan bestämma den slutgiltiga vägen som du tar. Blir det för svårt att ta sig vidare, tveka då inte att prata med någon du litar på eller med självmordslinjen:
https://mind.se/hitta-hjalp/sjalvmordslinjen/
Har redan blockat dom, ändå fruktar jag om hen återvänder. Vill nästan behandla dom samma sak som Homer gör mot Bart... 

Nåja, jag får väl tänka på det.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 00:47:24Jag blev idag trakasserad utav någon "förra kompis" som totalvägrade att lämna mig ifred och låta oss att gå vidare, utan fortsätter att klaga på det förflutna. Och svär på mig och flinar som en ***** ***unge! >:( Synd att jag inte kan säga Guds eller Jesus namn när jag är arg, suck... Om hen är så jädra mogen som en bra människa SKA vara så borde den då lämna mig ifred. Men, nej! Hen bara fortsätter att klaga på mig och behandlar mig som om jag inte har gått igenom ett levande helvete och som om jag inte är ledsen! Oavsett HUR många ***** gånger jag säger förlåt... Så lyssnar den där ungen inte! Är det *** FEL att bara gå vidare och lämna varandra ifred? Är det inte vad en mogen människa SKA göra, är det inte så?!?

Ignorera den dumma jävlen! Hade det varit min kompis hade jag spottat honom rakt i ansiktet & blockat honom för resten av livet

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 10:07:55Ignorera den dumma jävlen! Hade det varit min kompis hade jag spottat honom rakt i ansiktet & blockat honom för resten av livet
Hur kan det vara både och? Är han i verkligheten eller online? Nåja... 

Jag har dock blockat min fake kompis, hoppas att hen inte skapar nya konton för att fortsätta, dock...

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 01:06:36Har redan blockat dom, ändå fruktar jag om hen återvänder. Vill nästan behandla dom samma sak som Homer gör mot Bart...

Nåja, jag får väl tänka på det.
Vill bara 100% göra detta mot hen:
https://www.youtube.com/watch?v=mjNnGVVzb5Y&pp=ygUSY2hva2Ugb24geW91ciBsaWVz

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 11:38:23Hur kan det vara både och? Är han i verkligheten eller online? Nåja...

Jag har dock blockat min fake kompis, hoppas att hen inte skapar nya konton för att fortsätta, dock...
Bara ett exempel, Hege
Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 11:40:05Vill bara 100% göra detta mot hen:
https://www.youtube.com/watch?v=mjNnGVVzb5Y&pp=ygUSY2hva2Ugb24geW91ciBsaWVz
Rätt åt Bubsy Ärslet!

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 13:28:23Bara ett exempel, HegeRätt åt Bubsy Ärslet!
Jag kan nog hålla med där ;D👍
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det är en jätte trevlig personal på min dagliga verksamhet och imorgon är hennes sista dag :'( :'(

Hon ska sluta jobba och resa till en masa olika länder över hela världen.

Jag tänker ge en presenter som tack :)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Citat från: gstone skrivet  8 februari 2024 kl. 23:38:46Det är en jätte trevlig personal på min dagliga verksamhet och imorgon är hennes sista dag :'( :'(

Hon ska sluta jobba och resa till en masa olika länder över hela världen.

Jag tänker ge en presenter som tack :)
Intressant omväxling

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag vill livrädd nyss 😱😳
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 11 februari 2024 kl. 01:34:52Jag vill livrädd nyss 😱😳
För vadå, om det är ok att fråga?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 11 februari 2024 kl. 01:37:32För vadå, om det är ok att fråga?
Jag och mamma trodde att pappa hade blivit jätte sjuk som i December 🫣😰

Det visades sig att han bara hade ramlat i trappan 😮�💨
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]