Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Mario VS Sonic

Startat av Mathilda Gustafsson, 10 mars 2023 kl. 14:54:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mario VS Sonic

Mario
8 (66.7%)
Sonic
2 (16.7%)
Lika bra
2 (16.7%)

Antal personer som röstat: 12

Mathilda Gustafsson


Disneyfantasten


MOA

Mario e klart bäst & överlägsen även om han fuskar ibland
Jag gillar bara AOSTH & dom nya filmerna.Hoppas att Fuskgubbens film blir lika bra

Skokaka

Den här rivaliteten igen. Även om jag är ett fan av båda så får det bli Mario. Sonic är väl mer cool och har en personlighet, men jag verkar mer uppväxt med Mario. Tycker ändå att de båda är bra på sina egna sätt, och tycker att de borde göra cameos i varandras filmer. Jag ser fram emot av vad mer de har att visa oss. :)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 mars 2023 kl. 16:14:51Den här rivaliteten igen. Även om jag är ett fan av båda så får det bli Mario. Sonic är väl mer cool och har en personlighet, men jag verkar mer uppväxt med Mario. Tycker ändå att de båda är bra på sina egna sätt, och tycker att de borde göra cameos i varandras filmer. Jag ser fram emot av vad mer de har att visa oss. :)
Jag har spelat Mario sedan jag lärde mig spela spel,mesta dels Super Mario 63 i barndomen.Sedan blev de Mario Kart & Plattformare,kommer aldrig att lämna Fuskgubbens sida,han e så underbar :D

Will Siv


Dubintrested

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2023 kl. 16:58:44Jag har spelat Mario sedan jag lärde mig spela spel,mesta dels Super Mario 63 i barndomen.Sedan blev de Mario Kart & Plattformare,kommer aldrig att lämna Fuskgubbens sida,han e så underbar :D
Är Super Mario 63 någon slags romhack?

Skokaka

Citat från: Dubinterested skrivet 10 mars 2023 kl. 17:16:58Är Super Mario 63 någon slags romhack?
Det är väl ett flash spel som är en blandning av Super Mario 64 och Super Mario Sunshine

Skokaka



Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 10 mars 2023 kl. 18:12:34Dom brukar ju delta.
Åh. De har ju dock en mer fredligare rivalitet nu för tiden.

Elios

Svarade Sonic då jag har spelat mer av hans spel än Marios. Sen tänker jag mig lite att de flesta säger ju Mario och jag diggar han med och ser framemot nya filmen men är mer förtjust i just Sonic och hans gäng för där kan jag relatera till mer också. Knuckles är min favorit där. Sen så är Mario spelen mer svåra tycker jag än Sonic, men Sonics spel är också sjukt galet svåra bland också om man knre är på alerten.  :o ???

Lilla My

Mario > Sonic för mig, alltid. Har aldrig förstått tjusningen med Sonic-spelen, blir mest frustrerad haha

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 11 mars 2023 kl. 15:31:39Mario > Sonic för mig, alltid. Har aldrig förstått tjusningen med Sonic-spelen, blir mest frustrerad haha
Allt gick bara utför när de fruktansvärda spelet från 2006 släpptes,där kan man säga att Sega förstörde hela spelserien

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 11 mars 2023 kl. 15:50:31Allt gick bara utför när de fruktansvärda spelet från 2006 släpptes,där kan man säga att Sega förstörde hela spelserien
Jag menar de tidiga Sonic-spelen också dock, haha