Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ethel & Ernest

Startat av Mathilda Gustafsson, 21 mars 2023 kl. 22:55:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Har Ethel & Ernest från 2016 dubbats? Tryggare kan ingen vara som är en adoption av samma författare fick ju en svensk dubbning.

Daniel Hofverberg

Jag hittar inget som tyder på att Ethel & Ernest släppts eller sänts i Sverige överhuvudtaget, vare sig i dubbad eller textad form. Den har inte granskats av Statens Medieråd, och jag hittar inga referenser till den i vare sig Svensk Mediedatabas, KBs tidningstjänst eller Svensk Filmdatabas. :(

Visserligen ser det ut som att filmen finns tillgänglig att hyra och köpa digitalt på Apple iTunes i Sverige (åtminstone såvitt jag kan se utan att faktiskt ha appen), men där har filmen varken svenskt tal eller svensk text - enligt specifikationerna verkar den bara ha engelskt tal samt engelsk, fransk och italiensk text.