Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Lesbian Visibilty Day.

Startat av Will Siv, 26 april 2024 kl. 23:59:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

(med bara 17 sekunder kvar)

Idag är det International Lesbian Visibilty Day

så.....

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 26 april 2024 kl. 23:59:43(med bara 17 sekunder kvar)

Idag är det International Lesbian Visibilty Day

så.....

2 ämnen om samma sak

Skokaka

Så, som respekt för lesbiska? Grattis till alla av dom! ;D 

Vänta, det var igår? Shit. :(

Will Siv

- what.

Daniel Hofverberg

Citat från: Will Siv skrivet 28 april 2024 kl. 00:24:10Det blev problem igår natt
Dubbningshemsidan flyttar till ny server - Sida 7 - Om Dubbningshemsidan - Dubbningshemsidans forum

@Erika kan väl sätta ihop båda....
Om den dubbletten blev enda biverkningen av att databasen blev korrupt, så får vi anse att vi hade tur. :)

Jag har tagit bort dubbletten, då den var identisk och det därför inte gav något att slå ihop trådarna.

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 april 2024 kl. 11:31:59Om den dubbletten blev enda biverkningen av att databasen blev korrupt, så får vi anse att vi hade tur. :)

Jag har tagit bort dubbletten, då den var identisk och det därför inte gav något att slå ihop trådarna.
Tackar  :)

Förresten tycker du att "högtider" (även dom som är mer "nieche") räknas som "Annan-Kultur" eller borde jag satt ämnet i "Off-Topic"?
- what.