Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Pixelklubben

Startat av Mathilda Gustafsson, 8 maj 2024 kl. 13:47:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Citat från: BPS skrivet  9 maj 2024 kl. 19:50:55Inget av dem, jag gick igenom inlägg på forumet och hittade det här.
Jaså det var så lätt, tur att jag inte har börjat med ljudet till text ännu. 
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

BPS

Citat från: Jonas9881 skrivet  9 maj 2024 kl. 19:54:18Jaså det var så lätt, tur att jag inte har börjat med ljudet till text ännu.
Först kunde jag inte hitta något genom Pixelklubbens inlägg men sen insåg jag att det fanns två konton vid namn Pixelklubben 64 och då gick det fort att hitta det där inlägget.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?action=profile;u=5438

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?action=profile;u=5688

Mathilda Gustafsson

Citat från: BPS skrivet  9 maj 2024 kl. 19:45:10Ni behöver inte leta mer, i avsnittet 115.5: Legenden om Link - Den om tecknade Nintendo del 3 ungefär 2:36 minuter in säger han "Tack även till alla på Dubbningsshemsidan för hjälp med identifikation med några av rösterna, MOA, Staffan Rudvall, Jim och Erika och gänget"

Då mindes jag inte fel! De nämnde faktiskt folk från forumet och de kallade faktiskt Steffan för Staffan

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 maj 2024 kl. 19:57:51Då mindes jag inte fel! De nämnde faktiskt folk från forumet och de kallade faktiskt Steffan för Staffan
Steffan är riktigt ovanligt så inte alls förvånande att bli kombinerad med Staffan Hallerstam

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet  9 maj 2024 kl. 23:37:07Steffan är riktigt ovanligt så inte alls förvånande att bli kombinerad med Staffan Hallerstam
Hallerstam? Dom sade väl Rudvall i podcasten?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet  9 maj 2024 kl. 23:48:15Hallerstam? Dom sade väl Rudvall i podcasten?
Ignorera efternamnet

Jonas9881

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  9 maj 2024 kl. 23:37:07Steffan är riktigt ovanligt så inte alls förvånande att bli kombinerad med Staffan Hallerstam
Men de på Pixelklubben kan väl läsa e och a är inte samma bokstav ::)