Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Förtrollad (Enchanted, 2007)

Startat av VideX, 13 februari 2008 kl. 18:50:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Dubinterested skrivet  1 mars 2023 kl. 17:35:47Om man undrar något kanske man ska läsa tråden först det förhindrar onödiga inlägg. Men när jag nu säger detta så blir det ju ändå ett inlägg så jag passar på att berätta för dig att i juni 2022 adderades ett svenskt ljudspår på Disney Plus.
Men jag hade helt missat detta. Jag upptäckte detta när jag kollade på Disney Plus och inte här.  :o :o :P

Elios

Men då undrar jag litegrann kommer det komma ut credits till Avförtrollad också då? ^^

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 29 mars 2023 kl. 04:39:08Men då undrar jag litegrann kommer det komma ut credits till Avförtrollad också då? ^^
Jag trodde ärligt talat att jag hade publicerat creditlistan till Avförtrollad för flera månader sedan, då jag skrev av den för länge sen, men det verkar ha uppstått något missöde så att det aldrig blev av... :-[

Jag åtgärdar det vid nästa uppdatering av sajten.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 mars 2023 kl. 08:29:07Jag trodde ärligt talat att jag hade publicerat creditlistan till Avförtrollad för flera månader sedan, då jag skrev av den för länge sen, men det verkar ha uppstått något missöde så att det aldrig blev av... :-[

Jag åtgärdar det vid nästa uppdatering av sajten.
Tack. Höll på att skriva här innan varför dubbades inte den? Men jag kollade ju upp det för jag har ju Disney Plus så det hade den. ^^

gstone

Idina Menzel är med i den här filmen !

Jag älskar Idina Menzel !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Dubinterested skrivet  1 mars 2023 kl. 17:35:47Om man undrar något kanske man ska läsa tråden först det förhindrar onödiga inlägg. Men när jag nu säger detta så blir det ju ändå ett inlägg så jag passar på att berätta för dig att i juni 2022 adderades ett svenskt ljudspår på Disney Plus.

Ursäkta att jag frågar men när utfördes egentligen dubbningen? Kan det ha varit våren 2022 tro?

Disneyfantasten

Okej, då har jag äntligen sett den svenska dubbningen av filmen, och den var överraskande bra och kändes välgjord och naturlig.

Även Mikaela Tidermark Nelson var överraskande bra som Giselle.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juli 2023 kl. 15:12:38Okej, då har jag äntligen sett den svenska dubbningen av filmen, och den var överraskande bra och kändes välgjord och naturlig.

Även Mikaela Tidermark Nelson var överraskande bra som Giselle.
Vad trevligt att höra  ;D

Kul att du tyckte det.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.