Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Drottningens corgi (The Queen's Corgi)

Startat av Elios, 27 april 2019 kl. 01:29:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Tänker lite eftersom detta var nog Wiktorias andra dubbnings framträdande så hoppas jag verkligen att hon kan tänka sig att dubba fler gånger i framtiden.  ;D♥️

gstone

Citat från: Elios skrivet  6 januari 2020 kl. 08:29:47
Tänker lite eftersom detta var nog Wiktorias andra dubbnings framträdande så hoppas jag verkligen att hon kan tänka sig att dubba fler gånger i framtiden.  ;D♥️

Tredje hon dubbade huvudrollen i Uglydolls med ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  7 januari 2020 kl. 19:32:14
Tredje hon dubbade huvudrollen i Uglydolls med ! :D

Jaha ja just det. Har inte sätt den ännu. Men hoppas verkligen hon dubbar mer för hon är ju så Jävla Bra! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Extremt Bra! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Elios

Är dock lite förvånad hur ett belgiskt filmbolag kan lyckas få med Donald Trump i en film!?  :o

gstone

Citat från: Elios skrivet 12 januari 2020 kl. 02:47:42
Är dock lite förvånad hur ett belgiskt filmbolag kan lyckas få med Donald Trump i en film!?  :o

Ingen äger väl rättigheterna till Trump då han är verklig person så vem som helst hade med honom i sin film tv serier eller vad annat ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2020 kl. 03:19:39
Ingen äger väl rättigheterna till Trump då han är verklig person så vem som helst hade med honom i sin film tv serier eller vad annat ?

Har väl aldrig sagt någonting om rättigheter?
Jag menar att i vissa filmer och serier måste man få tillstånd tror jag av personen själv om man får ha med honom eller inte!  ::)

gstone

Den filmen värkar var väldigt om barnvänlig för så kallade familj film. Jag har hört i recessioner att huvudkaraktären blir sextrakasserad av Donald Tramps hund  :-\ :-[ :o
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2020 kl. 07:00:31
Den filmen värkar var väldigt om barnvänlig för så kallade familj film. Jag har hört i recessioner att huvudkaraktären blir sextrakasserad av Donald Tramps hund  :-\ :-[ :o

Inte sextrakasserad skulle jag inte säga. Snarare mer jagar hon honom en hel del.  ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet 17 januari 2020 kl. 07:02:27
Inte sextrakasserad skulle jag inte säga. Snarare mer jagar hon honom en hel del.  ::)

Ja, Men för att ha samlag med honom och där är ju ändå TRUMPS hund sådan husse sådan hund  ;D

Men kriker har sagt att det är gansks tydligt att trumps hund vill ha sammalag med huvudkartären.

Lite oväntad att filmen ändå fick realse flera stira bigorfer i  Sverige ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2020 kl. 10:43:29
Ja, Men för att ha samlag med honom och där är ju ändå TRUMPS hund sådan husse sådan hund  ;D

Men kriker har sagt att det är gansks tydligt att trumps hund vill ha sammalag med huvudkartären.

Lite oväntad att filmen ändå fick realse flera stira bigorfer i  Sverige ?

Nu är dem ju hundar och hundar som är tända på andra hundar gör ju så. Men det är inte det som framgår utan att dem ska bli ett par och inget annat.  :-X

gstone

Citat från: Elios skrivet 19 januari 2020 kl. 02:25:10
Nu är dem ju hundar och hundar som är tända på andra hundar gör ju så. Men det är inte det som framgår utan att dem ska bli ett par och inget annat.  :-X

Ändå sex
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 19 januari 2020 kl. 02:40:43
Ändå sex

Sådana djur. Sådana människor. Man är byggd sån. Om man inte är med i buddhismen och lever i celibat om man så vill.

gstone

Citat från: Elios skrivet 19 januari 2020 kl. 10:15:27
Sådana djur. Sådana människor. Man är byggd sån. Om man inte är med i buddhismen och lever i celibat om man så vill.

Helt klart majoriteten  av filmkritiker INTE  den åsikt. Och med tank på att det är just Trumps hund är i väldigt dålig smak när övervägar vad Donald Trump har gjort med kvinnor i verhligheten.

Alla recensioner på YouTube som jag sett och den i  Aftonbladet hade alla problem med detta element. Skulle gissa att även DN och SR P¤ också ogillade den aspekt starkt.

Fast å andra sidan är svenska MYCKET MER fira med sexualitet än amerikaner och britter.

Sverige är eyyy väldogt sexullet öppet land tror jaaghg gemfört andra.
Ingmar Bergman hade se i sina filmer redan på 50-talet !!

och kvinnor ammar sina bäbisar bland folk här.

Min fasters make från Texas var här när jag var typ bebis och han blev chockerad när vi var på sranden och barnen var nakna !! LOL LO LOL LOL

Fast när det kommer till lättfärdig sexualitet  tar nog ändå fransmännen fortfarande priset !

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 19 januari 2020 kl. 12:41:54
Helt klart majoriteten  av filmkritiker INTE  den åsikt. Och med tank på att det är just Trumps hund är i väldigt dålig smak när övervägar vad Donald Trump har gjort med kvinnor i verhligheten.

Alla recensioner på YouTube som jag sett och den i  Aftonbladet hade alla problem med detta element. Skulle gissa att även DN och SR P¤ också ogillade den aspekt starkt.

Fast å andra sidan är svenska MYCKET MER fira med sexualitet än amerikaner och britter.

Sverige är eyyy väldogt sexullet öppet land tror jaaghg gemfört andra.
Ingmar Bergman hade se i sina filmer redan på 50-talet !!

och kvinnor ammar sina bäbisar bland folk här.

Min fasters make från Texas var här när jag var typ bebis och han blev chockerad när vi var på sranden och barnen var nakna !! LOL LO LOL LOL

Fast när det kommer till lättfärdig sexualitet  tar nog ändå fransmännen fortfarande priset !

Det drar inte upp en massa historier om sex överallt. Folk har snarare bara blivit äcklade av Trumps framträdande i filmen för att dem inte gillar honom vilken majoriteten heller inte gör. Varav dem reaktionerna du nog då har sätt på Youtube.

gstone

Citat från: Elios skrivet 19 januari 2020 kl. 13:15:19
Det drar inte upp en massa historier om sex överallt. Folk har snarare bara blivit äcklade av Trumps framträdande i filmen för att dem inte gillar honom vilken majoriteten heller inte gör. Varav dem reaktionerna du nog då har sätt på Youtube.

Kanelen film Brians video framför allt men också Sabersparks recession.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.