Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det kommer att komma en animerad spin of of Bewitched :D

Kan man hoppas på att dem får svensk dubbning 😁☺️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

MOA

MOA

Nu blev jag ledig från jobbet för att handledaren har slutat

Mathilda Gustafsson

Jag och min fru har bokat honeymoon resa till Paris!

MOA

Jag beställde kakor från Kakservice för att stötta en vän, nu blir hon jätteglad

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 13:46:06Jag beställde kakor från Kakservice för att stötta en vän, nu blir hon jätteglad
Du borde skaffa farfar favorit kakor? Normalt så brukar dom sälja det från kakservice. Dom kakorna är väldigt populära och goda att äta.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  3 februari 2024 kl. 13:55:38Du borde skaffa farfar favorit kakor? Normalt så brukar dom sälja det från kakservice. Dom kakorna är väldigt populära och goda att äta.
Pappas Punschrullar
Droopy & Knäppiga Kurre är underbar nostalgi❤ ;D

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 15:30:52Pappas Punschrullar
Droopy & Knäppiga Kurre är underbar nostalgi❤ ;D
Alla har olika smak när det gäller kakservice, men prova farfars favoriter när det gäller kakor nån gång.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Igår såg jag både Nina Gunke & Johan Hedenberg på TV, han spelade också en karaktär vid namn Bo Herlitz

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  5 februari 2024 kl. 10:25:46Igår såg jag både Nina Gunke & Johan Hedenberg på TV, han spelade också en karaktär vid namn Bo Herlitz
Vad var det för serie?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 februari 2024 kl. 10:27:52Vad var det för serie?
Nina var i Hedebyborna & Johan i en Wallander film, han kom också väldigt oväntat

Lennartsson

MOA