Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lennartsson

Citat från: MOA skrivet  6 februari 2024 kl. 20:04:55Hur länge bodde du utomlands?
Har bott i Schweiz sedan 2015 men nu bär flyttlasset hem

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet  6 februari 2024 kl. 20:20:03Har bott i Schweiz sedan 2015 men nu bär flyttlasset hem
Nästan 10 år, en lång tid, lika länge som Kenneth Milldoff varit död

Lennartsson

Citat från: MOA skrivet  6 februari 2024 kl. 21:00:58Nästan 10 år, en lång tid, lika länge som Kenneth Milldoff varit död
Är Kapten Haddock död och har varit det i 10 år? Varför har det inte uppmärksammats mer? Tintin är ju en riktig klassiker

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet  6 februari 2024 kl. 21:53:55Är Kapten Haddock död och har varit det i 10 år? Varför har det inte uppmärksammats mer? Tintin är ju en riktig klassiker
Inte direkt positivt men kom inte på någon bättre liknelse då, kommer göra en video om det nästa år

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

En italienare blev riktigt förvånad över att Antonio Paiola var min favorit av Kung Koopas röster

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  8 februari 2024 kl. 12:42:40Detta tyder väl på att filmen kommer i November även till Sverige ? ???

https://www.instagram.com/p/C3FH_wnuxyQ/
Det kan vara tänkt att den ska ha premiär även här då, men det förutsätter att inga förseningar sker (och i och med att världen inte perfekt så finns den risken alltid för produktioner).
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  8 februari 2024 kl. 12:44:28Det kan vara tänkt att den ska ha premiär även här då, men det förutsätter att inga förseningar sker (och i och med att världen inte perfekt så finns den risken alltid för produktioner).
Världen har nog aldrig varit prefekt
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lennartsson

Hem ljuva hem Äntligen hemma i Sverige! Nu slipper jag den förbannat konstiga tyskan

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet  8 februari 2024 kl. 17:33:04Hem ljuva hem Äntligen hemma i Sverige! Nu slipper jag den förbannat konstiga tyskan
Scweiska? Du prata nog bara engelska med dom

Lennartsson

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2024 kl. 17:41:45Scweiska? Du prata nog bara engelska med dom
Min mamma är tyska från Dortmund så jag har växt upp med tyska i hemmet men schweizisk tyska är annorlunda och ibland oigenkännbar som tyska. För att inte tala om de som pratade "franska".

MOA

Jag länkade Catscratch avsnitt till en som frågade, gjorde hennes år ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2024 kl. 21:29:08Jag länkade Catscratch avsnitt till en som frågade, gjorde hennes år ;D
Generöst av dig. :D