Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Erika

Gnäll på. 


;)



MEN!


Ni får inte skriva inlägg som som kan uppfattas som stötande eller kränkande. Pajkastning vill vi heller inte ha. Undvik även skriva inlägg som uppmanar till en handling (t. ex. våld).

Annars är det bara att gnälla på, men tänk på trivseln och var även trevlig och respektera andra.

Soscla

Hhaha! Bara allmänt gnäll?
Jag bor i Uppsala och hoppas folk håller sig hemma imorgon och inte åker hit, trots valborg! Men folk är dumma i huvudet!

Trump kan äta bajs

Ju äldre jag blir desto mindre förstår jag ungdomarnas drama. Jag hänger mycket på twitter och folk är så hyper-"woke" att de går överstyr och istället börjar mobba varandra. De måste lära sig släppa saker/inte klaga på allt.

Eh gnäll öh minns nån den där glassen från GB som var en plastburk med gröna små runda isglasskulor i? Den var kul, tråkigt att den försvann! (Kvävningsrisk?)
It's so fluffy I'm gonna die!

Henrik Karlsson

 Jag gillar inte polishästar de bajsar överallt och ingen plockar upp det

Lilla My

Är ledsen över att jag inte kan glädjas över valborg i år heller. Har inte sett en majbrasa på riktigt på flera, flera år nu. Samtidigt vill jag att alla stannar hemma p.g.a. covid-19 och hatar stora brasor generellt p.g.a. alla igelkottar som dör varje år. Samtidigt är det fint som fan med stora brasor som brinner och lockar hit våren på riktigt. Tycker allt är jobbigt och svårt och är överdrivet känslig  och längtar bara tills imorgon så jag slipper tänka mer på valborg för i år.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 30 april 2020 kl. 09:13:30

Samtidigt vill jag att alla stannar hemma p.g.a. covid-19 och hatar stora brasor generellt p.g.a. alla igelkottar som dör varje år.


Menar du Sonic då eller?^^

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 30 april 2020 kl. 10:22:38
Menar du Sonic då eller?^^
Jag är ganska säker på att hon syftar på riktiga igelkottar, och inte fiktiva sådana...

Dessutom är nog Sonic tillräckligt snabb för att hinna undan, om han mot förmodan skulle finnas på riktigt och vara i närheten av någon brasa... ;)

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 30 april 2020 kl. 10:22:38
Menar du Sonic då eller?^^

... Nej.

Jag menar vanliga livs levande små igelkottar som bränns till döds varje år i majbrasor.

Sabelöga

Citat från: Lilla My skrivet 30 april 2020 kl. 09:13:30
Är ledsen över att jag inte kan glädjas över valborg i år heller. Har inte sett en majbrasa på riktigt på flera, flera år nu. Samtidigt vill jag att alla stannar hemma p.g.a. covid-19 och hatar stora brasor generellt p.g.a. alla igelkottar som dör varje år. Samtidigt är det fint som fan med stora brasor som brinner och lockar hit våren på riktigt. Tycker allt är jobbigt och svårt och är överdrivet känslig  och längtar bara tills imorgon så jag slipper tänka mer på valborg för i år.
Gillar verkligen igelkottar själv. Tänker ibland jag ska ta och leta upp någon och ge den mat och klappa den, för jag vet vi har igelkottar omkring här där jag bor men jag vet inte var dom bor eller vad dom äter :(
Houba !

Disneyfantasten

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet  1 maj 2020 kl. 00:12:54
Gillar verkligen igelkottar själv. Tänker ibland jag ska ta och leta upp någon och ge den mat och klappa den, för jag vet vi har igelkottar omkring här där jag bor men jag vet inte var dom bor eller vad dom äter :(

Igelkottar är allätare och i det vilda äter de mest insekter, maskar, sniglar och spindlar, men även bär, frukt och svamp, de kan även äta ormar, ödlor, grodor och möss...

Om man lägger ut t.ex. lite kattmat i trädgården eller annat gott kan det hända att de kommer och hälsar på! (man ska dock inte ge dem mjölk eftersom de inte tål laktos)

Lilla My

Kan Disney sluta med sina förbannade live action-filmer som förstör deras namn och sänker ribban rejält för vilken kvalité man kan förvänta sig av motherfucking Disney nuförtiden... ? Blir onödigt arg.

Steffan Rudvall

Jag gillar inte att jag börjar bli tossig

Sabelöga

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2020 kl. 09:12:18
Igelkottar är allätare och i det vilda äter de mest insekter, maskar, sniglar och spindlar, men även bär, frukt och svamp, de kan även äta ormar, ödlor, grodor och möss...

Om man lägger ut t.ex. lite kattmat i trädgården eller annat gott kan det hända att de kommer och hälsar på! (man ska dock inte ge dem mjölk eftersom de inte tål laktos)
Hm, kattmat altså.
Houba !

MoraNisse

Jag hatar & ha distansundervisning på spanskan för man lär sig ingenting
Lärar'n babblar ba på om "Mina Kära Elever" & Ay Caramba!"

Soscla

Citat från: MoraNisse skrivet  2 maj 2020 kl. 00:01:38
Jag hatar & ha distansundervisning på spanskan för man lär sig ingenting
Lärar'n babblar ba på om "Mina Kära Elever" & Ay Caramba!"

Det kan jag förstå måste vara skitjobbigt! På min tid när tant gick i skolan hade jag svårt att plugga hemma och behövde liksom skolmiljön för att få in nåt, så jag hade inte klarat mig så bra :/ Men heja heja jag tror på dig!
It's so fluffy I'm gonna die!

Soscla

Citat från: Lilla My skrivet  1 maj 2020 kl. 20:39:18
Kan Disney sluta med sina förbannade live action-filmer som förstör deras namn och sänker ribban rejält för vilken kvalité man kan förvänta sig av motherfucking Disney nuförtiden... ? Blir onödigt arg.

De är liksom lata trots att de har oändliga tillgångar! Hur är det ens möjligt att urlaka sitt eget märke så???
It's so fluffy I'm gonna die!