Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Är irriterad på att mediaföretagen inte ger ut flera av deras serier på fysisk media, Nickelodeon har knappt gett ut nånting när det gäller deras serier på DVD när det gäller Sverige eller Norden, Vad finns det för DVD utgåvor när det gäller Nickelodeon och deras serier. Disney, Cartoon Network och är i samma situation, dom ger inte ut nånting i sin helhet, frågan är varför?

MB

Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?


gstone

#1907
Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 15:26:43Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?
Så känner alla nog ibland online

Meningen med nätet är skriva vad man vill utan konsekvenser ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 19:35:17Så känner alla nog ibland online

Meningen med nätet är skriva vad man vill utan konsekvenser ;)
Nja, det är snarare en sanning med modifikation.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Will Siv

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 15:26:43Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?
säg det till dom som driver Facshback och Xwitter.

MB

Citat från: Will Siv skrivet 30 mars 2024 kl. 19:57:09säg det till dom som driver Facshback och Xwitter.
Om du visste vad det var jag menade så händer inte sånt på Flashback och Twitter

gstone

Själv skulle jag vilja kontra med att folk på forumet tar för lätt illa upp av saker som skrivs >:(

Få folk ( troligen inga) på forumet gör ju saker som faktiskt  skadar andra människor på riktigt ;)

Ord är bara ord ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 19:59:26Om du visste vad det var jag menade så händer inte sånt på Flashback och Twitter
Har du bott under en sten?

Erika

Citat från: Will Siv skrivet 30 mars 2024 kl. 20:29:10Har du bott under en sten?
MB pratar om helt andra grejer, vi hade missat flera olämpliga inlägg. Ber återigen om ursäkt till MB.

MB

Citat från: Erika skrivet 30 mars 2024 kl. 20:35:37MB pratar om helt andra grejer, vi hade missat flera olämpliga inlägg. Ber återigen om ursäkt till MB.
Jag ska be om ursäkt för mitt språk som inte var så vårdat men det gjorde mig upprörd att man håller på med sånt...

Will Siv

Citat från: Erika skrivet 30 mars 2024 kl. 20:35:37MB pratar om helt andra grejer, vi hade missat flera olämpliga inlägg. Ber återigen om ursäkt till MB.
Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 20:54:48Jag ska be om ursäkt för mitt språk som inte var så vårdat men det gjorde mig upprörd att man håller på med sånt...
Ursäkta, men vilka inlägg? ???

Det var väl inte bara gstones?

gstone

Jag vill gnälla på att Spin inte finns på Disney Plus 😠
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Fred

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 15:26:43Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?
Vad som är okej att skriva om är subjektivt. Dessutom finns det folk som vill ventilera saker och kanske råka skriva något som de egentligen inte borde ha skrivit.

MOA

Kommer ni döda mig nu?

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 31 mars 2024 kl. 21:07:27Kommer ni döda mig nu?
Självklart inte, det är ju trots allt lite speciellt att få se självaste Hasse på bild.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran