Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Jetsons på Youtube

Startat av Goliat, 13 mars 2022 kl. 20:45:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Jag har för mig att det fanns en dvd-utgåva med avsnitt från olika Hanna Barbera serier där ett avsnitt av Jetsons fanns med dubbat av Sun Studio speciellt för den dvdn. Jag tror det var ett säsong 1 avsnitt så Warner Brothers kanske inte äger någon dubbning av säsong 1 alls

Scoobydoofan1

#16
Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 mars 2022 kl. 21:34:09
Jag har för mig att det fanns en dvd-utgåva med avsnitt från olika Hanna Barbera serier där ett avsnitt av Jetsons fanns med dubbat av Sun Studio speciellt för den dvdn. Jag tror det var ett säsong 1 avsnitt så Warner Brothers kanske inte äger någon dubbning av säsong 1 alls
Varför använde dom inte mediadubb dubbningen för det avsnittet? Varför kunde inte warner bros köpa loss mediadubb dubbningen när det gäller familjen jetsons? Om dom lyckades med säsong 1 och 2 av familjen flinta vilket var runt 60 avsnitts så är frågan vad var då problemet med dom andra 75 avsnitten av familjen jetsons? Eller dom kvarstående avsnitten som blev omdubbade av sun studio? Varför kunde inte dom avsnitten som blev omdubbade av sun studio bli köpta av warner bros?