Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)

Startat av Daniel Hofverberg, 12 oktober 2017 kl. 01:55:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Elios

Jo just det. Förra året så vann jag faktiskt i tävlingen om A Star is born men jag har fortfarande inte fått filmen. Vad har egentligen hänt där!?  ???

Varsågod

Citat från: Elios skrivet 16 oktober 2019 kl. 02:51:36
Jo just det. Förra året så vann jag faktiskt i tävlingen om A Star is born men jag har fortfarande inte fått filmen. Vad har egentligen hänt där!?  ???

Förra året? Tävlingen publicerades 22/2 i år.

Elios

Citat från: Varsågod skrivet 21 oktober 2019 kl. 18:57:18
Förra året? Tävlingen publicerades 22/2 i år.

Blev lite fel där. Måste ha blandat ihop det med att det var då jag såg den förra året.  :P

saintetienne

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 oktober 2019 kl. 12:56:44


Det är också en annan tävling på gång, som bör kunna publiceras under den här veckan. Då kan jag avslöja att det blir ett "nytt" spel, och ingen "favorit i repris" (d.v.s. inte nytt-nytt, men nytt för sajten...). :)

Vad hände med den tävlingen eller missade jag den helt och hållet.

Daniel Hofverberg

Citat från: saintetienne skrivet 29 november 2019 kl. 20:18:02
Vad hände med den tävlingen eller missade jag den helt och hållet.
Nej, tyvärr har du inte missat något. På grund av sjukdom och datorproblem har den tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras. :(

Som jag skrivit här på annat håll har jag den senaste dryga månaden haft problem med datorn, som startar om sig själv okontrollerat och hänger sig stup i kvarten, vilket tyvärr har ställt till problem vad gäller att kunna färdigställa tävlingen (och även vissa andra uppdateringar av sajten). Före det var jag sjuk en period, och annat som gjort att den utlovade tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras.

Datorn fungerar ännu inte helt bra, men jag ska göra allt jag kan för att kunna publicera tävlingen ifråga inom några dagar.

Det här är väldigt olyckligt och det är ju egentligen alldeles för sent med den aktuella tävlingen, men tyvärr kan man ju aldrig råda över datorproblem och dylikt... :(

Richardo

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 december 2019 kl. 15:09:51
Nej, tyvärr har du inte missat något. På grund av sjukdom och datorproblem har den tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras. :(

Som jag skrivit här på annat håll har jag den senaste dryga månaden haft problem med datorn, som startar om sig själv okontrollerat och hänger sig stup i kvarten, vilket tyvärr har ställt till problem vad gäller att kunna färdigställa tävlingen (och även vissa andra uppdateringar av sajten). Före det var jag sjuk en period, och annat som gjort att den utlovade tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras.

Datorn fungerar ännu inte helt bra, men jag ska göra allt jag kan för att kunna publicera tävlingen ifråga inom några dagar.

Det här är väldigt olyckligt och det är ju egentligen alldeles för sent med den aktuella tävlingen, men tyvärr kan man ju aldrig råda över datorproblem och dylikt... :(

Vore det inte bättre att skaffa en Macbook  Pro och installera Windows via Bootcamp?

Daniel Hofverberg

Citat från: Richardo skrivet  8 december 2019 kl. 19:31:58
Vore det inte bättre att skaffa en Macbook  Pro och installera Windows via Bootcamp?
Nej. Jag skyr allt som har med Apple och Macintosh att göra som pesten... :(

För övrigt hade vi på jobbet precis den lösningen för en tid sedan, och det fungerade fruktansvärt dåligt. Efter runt ett halvår gav alla upp, och vi fick införskaffa riktiga PC-datorer till jobbet.

Richardo

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 december 2019 kl. 19:59:32
Nej. Jag skyr allt som har med Apple och Macintosh att göra som pesten... :(

För övrigt hade vi på jobbet precis den lösningen för en tid sedan, och det fungerade fruktansvärt dåligt. Efter runt ett halvår gav alla upp, och vi fick införskaffa riktiga PC-datorer till jobbet.

Jag antar du menar stationära PC-datorer?

Kan du utveckla påståendet om Apple en smula?

Daniel Hofverberg

Citat från: Richardo skrivet  8 december 2019 kl. 20:09:47
Jag antar du menar stationära PC-datorer?

Kan du utveckla påståendet om Apple en smula?
Stationära eller laptops, men vanliga PC-datorer - d.v.s. inga Macintosh och inget från Apple. Nej, jag kan inte utveckla påståendet...

Nu har en ny tävling om Nyckeln till frihet publicerats, och då det varit bråttom att få ut tävlingen har jag den här gången tvingats återanvända labyrintspelet från Maze Runner-tävlingen. Det kommer nog hända fler gånger, för det är helt enkelt inte rimligt att lägga ner så många timmar på spel som bara kommer användas en enda gång...
https://www.dubbningshemsidan.se/nyckelntillfrihet-tavling.php

En annan tävling kommer förmodligen inom några dagar. :)

saintetienne

Trevligt med nya tävlingar :)
Jag bara undrar när priserna till de gamla tävlingarna skickas ut ?
De som svarat på e-mail som du skickat borde du skicka ut vinster till.
De som inte svarat så skicka vinst mail till de som blivit 4,5 osv i tävlingarna.
Har precis spelat labyrintspelet kul att det är olika banor så inte någon kan memorera dem.

Richardo

Ja, nu har deadlinen för Nyckeln till frihet-tävling passerat.

Är det meningen att tävlingen ska vara kvar, eller förlängas?

saintetienne

Citat från: Richardo skrivet 10 januari 2020 kl. 16:33:12
Ja, nu har deadlinen för Nyckeln till frihet-tävling passerat.

Är det meningen att tävlingen ska vara kvar, eller förlängas?

Den är förlängd till den 12 Januari

Daniel Hofverberg

Då jag fortfarande inte är helt frisk från influensan har jag valt att förlänga tävlingen ytterligare, och nu avslutas den på onsdag. :)

Jag beklagar dessa förlängningar, men då jag ändå inte är frisk nog att orka gå igenom tävlingsbidragen känns det bättre att så många som möjligt får chansen att ställa upp, istället för att skynda sig att avsluta tävlingar till ingen nytta... Därav att det senast också var en kort period då tävlingen tekniskt sett hade gått ut innan jag förlängde den, då jag inte visste hur långvarig sjukdomen skulle bli.

Citat från: saintetienne skrivet  4 januari 2020 kl. 22:49:45
Trevligt med nya tävlingar :)
Jag bara undrar när priserna till de gamla tävlingarna skickas ut ?
De som svarat på e-mail som du skickat borde du skicka ut vinster till.
De som inte svarat så skicka vinst mail till de som blivit 4,5 osv i tävlingarna.
Har precis spelat labyrintspelet kul att det är olika banor så inte någon kan memorera dem.
En del av vinsterna skickades ut just innan jag blev sjuk, och resten är färdigpaketerade och klara, och kommer att skickas ut så fort jag är frisk. :)

Trevligt att du uppskattar labyrintspelet. :)

Det är som sagt två nya tävlingar som är på gång, men i och med sjukdomen plus mina datorproblem har dem tyvärr försenats mer än jag hade önskat. Men jag hoppas och tror att åtminstone en av dem ska kunna publiceras under nästa vecka. :)

Min ambition är att båda tävlingarna ska kunna involvera "nya" spel (d.v.s. nya i betydelsen aldrig tidigare publicerade på Dubbningshemsidan), men det kan jag inte lova till 100% förrän jag fått allt att fungera...