Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Lightyear (2022)

Startat av E, 11 december 2020 kl. 15:32:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 juni 2022 kl. 14:33:49
Knappast på minst några månader, om inte någon kan hjälpa till och skriva av dubbcreditsen direkt från bioduken. :(
Jag ska försöka...

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juni 2022 kl. 15:01:50
Jag ska försöka...
Det vore uppskattat. :)

Jag har själv planerat att gå och se filmen på bio, och i så fall kan jag förhoppningsvis lyckas själv - men alltid bra med backup, då man aldrig vet hur det kommer att gå...

gstone

Nu blir jag arg ! >:(

Jag hade ju hoppats på credits till Lightyear rätt snart då den kommer ut om tre dagar
:'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2022 kl. 22:45:58
Nu blir jag arg ! >:(

Jag hade ju hoppats på credits till Lightyear rätt snart då den kommer ut om tre dagar
:'(
Fredrik Hiller i huvudrollen är det enda jag vet just nu.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2022 kl. 22:45:58
Nu blir jag arg ! >:(

Jag hade ju hoppats på credits till Lightyear rätt snart då den kommer ut om tre dagar
:'(
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juni 2022 kl. 22:48:47
Fredrik Hiller i huvudrollen är det enda jag vet just nu.

Du får ha tålamod, förmodligen kommer inget avslöjad förräns filmen har premiär.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2022 kl. 22:45:58
Nu blir jag arg ! >:(

Jag hade ju hoppats på credits till Lightyear rätt snart då den kommer ut om tre dagar
:'(
Då får någon som ser filmen på bio lov att försöka fotografera av dubbcreditsen och skriva av, då det nog är enda sättet att få tag i credits medan filmen går på bio (d.v.s. innan den gissningsvis släpps på Disney+ om ett par månader eller så).

Jag har lösa planer på att gå och se filmen nästa helg, och i så fall ska jag försöka att fotografera av dubbcreditsen - men jag kan inte lova något och det är heller inte säkert att biobesöket blir av just nästa helg, så det vore bra om någon annan också kunde försöka göra det så har man dubbla chanser. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2022 kl. 23:50:20
Då får någon som ser filmen på bio lov att försöka fotografera av dubbcreditsen och skriva av, då det nog är enda sättet att få tag i credits medan filmen går på bio (d.v.s. innan den gissningsvis släpps på Disney+ om ett par månader eller så).

Jag har lösa planer på att gå och se filmen nästa helg, och i så fall ska jag försöka att fotografera av dubbcreditsen - men jag kan inte lova något och det är heller inte säkert att biobesöket blir av just nästa helg, så det vore bra om någon annan också kunde försöka göra det så har man dubbla chanser. :)
Jag har också lösa planer om att se den kanske redan på premiärdagen. Så jag kan prova att fota så att vi får dem så fort som möjligt

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2022 kl. 00:09:13
Jag har också lösa planer om att se den kanske redan på premiärdagen. Så jag kan prova att fota så att vi får dem så fort som möjligt
Det vore uppskattat. För min del blir det tidigast på lördag, då jag sällan brukar gå på bio under arbetsdagar om det inte är väldigt speciella omständigheter (typ filmer som inte visas under helger eller liknande).

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juni 2022 kl. 00:21:24
Det vore uppskattat. För min del blir det tidigast på lördag, då jag sällan brukar gå på bio under arbetsdagar om det inte är väldigt speciella omständigheter (typ filmer som inte visas under helger eller liknande).
Jag jobbar tills onsdag och sen blir det ledighet annars skulle jag inte gå och se film på en vardag.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2022 kl. 01:28:05
Jag jobbar tills onsdag och sen blir det ledighet annars skulle jag inte gå och se film på en vardag.
Vad har du för ledighet på torsdag och fredag...? För såvitt jag vet är det väl vanliga vardagar/arbetsdagar...

Adam Larsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juni 2022 kl. 01:35:02
Vad har du för ledighet på torsdag och fredag...? För såvitt jag vet är det väl vanliga vardagar/arbetsdagar...
Såvitt jag förstår menar han ju att han ska ta semester

Zebastian

Citat från: Adam Larsson skrivet 13 juni 2022 kl. 01:37:37
Såvitt jag förstår menar han ju att han ska ta semester
Är det inte lite väl tidigt för det?

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 13 juni 2022 kl. 01:43:54
Är det inte lite väl tidigt för det?
Skolavslutningen var förra veckan, och denna veckan har vi bara planerat och diskuterat om nästa läsår. Lärare behövs inte i skolan när det inte finns någon att lära... Men tråden handlar inte om min semester.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Bara så ni vet IVAN är Buzz's skeppsdator.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.