Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kalle Anka

Startat av Mysan, 23 september 2007 kl. 21:22:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 september 2020 kl. 16:00:48
Per-Erik Hallin är den svenska Clarence Nash i min ögon  ;D
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2020 kl. 16:04:35
För mig är det Andreas Nilsson eller kanske Clarence själv

Om man ska efterlikna Clarence Nash lär väl ingen bli mer lik honom än han själv...

Fast både Per-Erik och Andreas gör naturliga tolkningar, den förstnämnda är dock hesare och det kan vara svårt att höra vad han säger och på den punkten är Andreas bäst för han talar tydligast (t.o.m. tydligare än alla originalröster), jag minns inte hur Andreas lät på 1980-talet men enligt honom själv har han blivit bättre med åren...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2020 kl. 18:16:38
Om man ska efterlikna Clarence Nash lär väl ingen bli mer lik honom än han själv...

Fast både Per-Erik och Andreas gör naturliga tolkningar, den förstnämnda är dock hesare och det kan vara svårt att höra vad han säger och på den punkten är Andreas bäst för han talar tydligast (t.o.m. tydligare än alla originalröster), jag minns inte hur Andreas lät på 1980-talet men enligt honom själv har han blivit bättre med åren...
Tänk mer för han bara gjort Kalle.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.