Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: jimstrom skrivet 20 februari 2019 kl. 23:22:17
Dolores Umbridge i Harry Potter och Fenixorden, en fruktansvärt bra spelad roll, som får mig att avsky hennes karaktär.

Same. Det enda bra som kom ut ur den filmen var hennes casting. Förträffligt bra, blir illamående. ;D

E

Jag gillar inte Gamarna i Snövit och de 7 dvärgarna , tycker dom är onödiga karaktärer för det enda dom gör är att spionera på Häxan och dom andra djuren.

Och när Häxan har dött så flyger dom bara iväg (eller flög dom ner till Häxan och åt upp henne)

Anonym

Jag avskyr alla (eller åtminstone 95% av dem) karaktärer i Saturday Night Fever, rasister, sexister och skitstövlar varenda en. Inte ens när Travolta har vunnit danstävlingen men istället ger bort sin #1 buckla till andra-platsarna uppskattade jag hans karaktär mer, en god gärning går inte upp mot så mycket skit, speciellt inte med hans attityd. Åh, vad jag ogillar den filmen...

E

Jag gillar inte Mormor Lynn i Flickan från ovan. Tyckte hon var en onödig karaktär som var jobbig och hjärtlös

Hade jag ansvarat för manuset hade hon tagits bort helt och hållet

Annars var filmen väldigt bra :)

E

Tycker att Barry, Georgia och Burgundy i Pokémon kan vara lite jobbiga och högljudda ibland

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2019 kl. 23:17:43
Så, då gillar du alltså inte heller ex.vis. Mjölkbilschauffören i AristoCats eller Prins Achmed i Aladdin...?

Hur tycker du då med George Darling, Indianhövdingen, Tant Sara, Sir Hector, Sir Kay, Kung Triton, Hövding Powhatan, Kung Fergus och Farmor Abeulita?
Några av dom tycker jag är roliga

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2019 kl. 23:17:43
En annan person som jag rentav avskyr är den där prinsen i ett avsnitt ur TV-serien Aladdin (alltså ett barn som kontrollerar väder med sitt humör), han är väldigt jobbig och bara ett barn och så kidnappar han Jasmine och gör allt för att hindra Aladdin från att ta tillbaka henne! (han klår ju t.o.m. den elake killen i Dumbo)

Så, då gillar du alltså inte heller ex.vis. Mjölkbilschauffören i AristoCats eller Prins Achmed i Aladdin...? (tycker att även Äppelförsäljaren i den sistnämnda filmen är helt förskräcklig)

När jag tänker på det så är också styvsystrarna Gabriella och Petronella superjobbiga (iallafall den förstnämnda) och jag tål verkligen inte scenen där de förstör klänningen, den var ju Askungens mammas, att de hade mage att göra så... (de måste vara världens värsta styvsystrar, iallafall Gabriella)

Hur tycker du då med George Darling, Indianhövdingen, Tant Sara, Sir Hector, Sir Kay, Kung Triton, Hövding Powhatan, Kung Fergus och Farmor Abeulita?

Abeulita betyder typ farmor, s du skrev ungefär farmor farmor.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2019 kl. 23:17:43
En annan person som jag rentav avskyr är den där prinsen i ett avsnitt ur TV-serien Aladdin (alltså ett barn som kontrollerar väder med sitt humör), han är väldigt jobbig och bara ett barn och så kidnappar han Jasmine och gör allt för att hindra Aladdin från att ta tillbaka henne! (han klår ju t.o.m. den elake killen i Dumbo)

Så, då gillar du alltså inte heller ex.vis. Mjölkbilschauffören i AristoCats eller Prins Achmed i Aladdin...? (tycker att även Äppelförsäljaren i den sistnämnda filmen är helt förskräcklig)

Jag Gillar inte Kerchak,

När jag tänker på det så är också styvsystrarna Gabriella och Petronella superjobbiga (iallafall den förstnämnda) och jag tål verkligen inte scenen där de förstör klänningen, den var ju Askungens mammas, att de hade mage att göra så... (de måste vara världens värsta styvsystrar, iallafall Gabriella)

Hur tycker du då med George Darling, Indianhövdingen, Tant Sara, Sir Hector, Sir Kay, Kung Triton, Hövding Powhatan, Kung Fergus och Farmor Abeulita?

Jag gillar inte Kerchak, där emot gillar jag Kung Fergus och Kung Triton ;D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Jaquemo e en riktigt irriterande & onödig karaktär

Steffan Rudvall

Jag gillar inte Randolf på grund av att han är så elak mot barnen

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 juli 2020 kl. 10:03:33
Jag gillar inte Randolf på grund av att han är så elak mot barnen

Precis vad jag hade tänkt att säga!  ;) (Anita och Marika är inte heller vidare trevliga)

E

Citat från: jimstrom skrivet 20 februari 2019 kl. 23:22:17
Dolores Umbridge i Harry Potter och Fenixorden, en fruktansvärt bra spelad roll, som får mig att avsky hennes karaktär.
Håller med tycker inte om henne heller. Enligt J.K Rowling sitter hon numera på Azkaban-fängelset ;D

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 31 juli 2020 kl. 15:16:40
Håller med tycker inte om henne heller. Enligt J.K Rowling sitter hon numera på Azkaban-fängelset ;D

Hon är baserad på Marget Tacher en riktigt brittisk politiker
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#29
Jag avskyr även de där två människorna i Trassel-avsnittet Freebird, lurar oskyldiga människor att förvandlas till fåglar att ha i sin samling helt utan anledning! Utan tvekan det sämsta avsnittet i hela TV-serien!  >:( (att dessutom låsa in kungligheter, i synnerhet prinsessan som ska bli drottning och ärva tronen, i synnerhet med tanke på att det är 1 timmes begränsning) Om jag fick bestämma så skulle det avsnittet aldrig finnas överhuvudtaget! (ursäkta mig för detta, men jag avskyr det avsnittet så mycket att det inte går med ord att beskriva, tycker serien hade vunnit på att helt hoppa över just det avsnittet)