Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Synkning Räddningspatrullen, KM Studio & Media Dubb

Startat av salle, 6 maj 2020 kl. 09:29:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Madhatter


Disneyfantasten

Hittade idag ett begagnat exemplar av DVD-filmen Piff & Puff Räddningspatrullen Vol 1, så nu har jag alla tre DVD-volymer som getts ut av den serien.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juni 2023 kl. 18:46:43Hittade idag ett begagnat exemplar av DVD-filmen Piff & Puff Räddningspatrullen Vol 1, så nu har jag alla tre DVD-volymer som getts ut av den serien.
Synd att det bara finns tre, serien finns ju förvisso på Disney+ men de har ju börjat plocka ner vissa filmer och serier.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juni 2023 kl. 20:15:33Synd att det bara finns tre, serien finns ju förvisso på Disney+ men de har ju börjat plocka ner vissa filmer och serier.

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig litat på Disney+, men att de skulle sjunka så lågt, åh du milde...

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juni 2023 kl. 18:46:43Hittade idag ett begagnat exemplar av DVD-filmen Piff & Puff Räddningspatrullen Vol 1, så nu har jag alla tre DVD-volymer som getts ut av den serien.
Det var bra att du hitta den DVD utgåvan av serien du sökte efter. Fortsätt bara så där när det gäller det du söker efter och vill ha i fysisk media i din egen samling.