Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Svensk bildversion (Icke Disney)

Startat av moviefan, 23 november 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Butterbeans cafe verkar ha svensk bild version, förutom att avsnittets namn står kvar på engelska.  Har hört att Polarexpressen hade svensk version på vhs.  Hur ligger det till med Det magiska svärdet, Järnjätten mfl ?  Vet att Don Bluths filmer hade svensk bild version på vhs. 

Steffan Rudvall

Citat från: moviefan skrivet 23 november 2020 kl. 22:38:22
Butterbeans cafe verkar ha svensk bild version, förutom att avsnittets namn står kvar på engelska.  Har hört att Polarexpressen hade svensk version på vhs.  Hur ligger det till med Det magiska svärdet, Järnjätten mfl ?  Vet att Don Bluths filmer hade svensk bild version på vhs.
De flesta filmer som gått på bio har svensk bildversion även på VHS. Vad gäller Polarexpressen så har den svensk bildversion även på DVD.

moviefan

Hade barbie filmerna svensk version på vhs utgåvorna ?  På dvdn till Prinsessan och Tiggarflickan, så visas titeln på svenska innan man kommer till menyn. 

E

Jag vet att Boog och Elliot har svensk bildversion på DVD. Minns att filmens titel visas på svenska men om skyltar etc gör det minns jag inte

moviefan

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 november 2020 kl. 22:42:18
De flesta filmer som gått på bio har svensk bildversion även på VHS. Vad gäller Polarexpressen så har den svensk bildversion även på DVD.

Har Polarexpressen på bluray, och har engelsk bildversion tyvärr. 

Goliat

Hjälp jag är en fisk har svensk bildversion på DVD.