Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dr Snuggles

Startat av Mysan, 15 september 2007 kl. 10:13:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Mysan

Har sett några avsnitt på Dr Snuggles och på slutet kom text fram med rösterna som ska vara Kjell Bergqvist,John Harryson,Lars Lennartsson,Fillie Lyckow, Ragna Nyholm.

Men Kjell Bergqvist, kan inte lista ut vilken figur han dubbar..., någon som vet?

Daniel Hofverberg

Jag undrar faktiskt själv om vem som spelar vem i Dr Snuggles, och jag har i stort sett inte lyckats identifiera någon alls i serien.

Det är väldigt irriterande med alla som envisas med att bara sätta ut svenska röster i grupp...

Mysan

håller med. men då det inte förekommer så många kvinnliga karaktärer bör det vara Ragna Nyholm som dubbar dessa

men kjell bergqvist och John Harryson borde man kunna känna igen men jag har inte lyckats kunna identifiera rösterna

Daniel Hofverberg

Citat från: Aurora skrivet 15 september 2007 kl. 13:02:58
håller med. men då det inte förekommer så många kvinnliga karaktärer bör det vara Ragna Nyholm som dubbar dessa
Tja, av de skådisar som står angivna, så är ju Fillie Lyckow också en kvinna...

ddubbning

Det är visserligen länge sedan jag såg Dr Snuggles , men jag har för mig att John Harrysson gjorde Dr Snuggles röst.

Mysan

#5
just ja, glömde nämna Fillie!...  :-[

Pigge

#6
Kjell Bergqvist - Söltrut, Trickylitrick

Fillie Lyckow - Beata

Lars Lennartsson - Grävlis, Professor Eminens

Det är vad jag luskat ut på gehör just nu. Det borde stämma rätt bra men kan förstås inte vara 100 %

Ragna Nyblom borde göra Kattamor och möjligtvis Valborg men där är jag fortfarande mycket osäker.

John24

John Harrysson har rösten till Doktor Snuggles, men vem Kjell Bergkvist har rösten till kan jag inte komma på

Elios

Citat från: John24 skrivet  3 november 2008 kl. 19:29:25
John Harrysson har rösten till Doktor Snuggles, men vem Kjell Bergkvist har rösten till kan jag inte komma på

Vad det kanske snigeln?^^

jimstrom

Kjell Bergqvist gör rösterna till Trickeli-Trick, och till Brevbärare Söltrut bla.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Lilla My

Citat från: Elios skrivet  3 mars 2020 kl. 18:03:00
Vad det kanske snigeln?^^

Var det verkligen värt att gräva upp en 12 år gammal tråd bara för att?

Elios

Citat från: jimstrom skrivet  3 mars 2020 kl. 19:56:45
Kjell Bergqvist gör rösterna till Trickeli-Trick, och till Brevbärare Söltrut bla.

Ja just det det är ju det huset. Kom inte riktigt ihåg just det men nu när du säger det så.  ;D

Elios

Detta var väl då Kjell Bergqvists första dubbning I guess.  ???

Erika

Citat från: Elios skrivet  4 mars 2020 kl. 14:17:07
Detta var väl då Kjell Bergqvists första dubbning I guess.  ???

Nja, jag tror han hade medverkat i någon enstaka dubbning innan "Dr Snuggles".

Elios

Citat från: Erika skrivet  4 mars 2020 kl. 16:49:07
Nja, jag tror han hade medverkat i någon enstaka dubbning innan "Dr Snuggles".

Det kanske var Trolltyg i Tomteskogen.  ::) :o