Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Scooby-Doo möter bröderna Bu

Startat av Elios, 19 juli 2024 kl. 17:54:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Har kollat om detta ämnet med finns på forumet men har inte hittat det. Iallafall så vet jag inte heller om även denna frågan dykt upp här tidigare men iallafall så bakom DVD fodralet till Scooby-Doo möter bröderna Bu så står det att Jennie Jahns och Kristian Ståhlgren medverkar men vad jag vet så var det väl med Sun Studio som dubbade denna där Gizela Rasch och dom andra i det gänget medverkar. Stefan Frelander som Scooby-Doo är ju givet.  ::)

BPS

Citat från: Elios skrivet 19 juli 2024 kl. 17:54:20Har kollat om detta ämnet med finns på forumet men har inte hittat det. Iallafall så vet jag inte heller om även denna frågan dykt upp här tidigare men iallafall så bakom DVD fodralet till Scooby-Doo möter bröderna Bu så står det att Jennie Jahns och Kristian Ståhlgren medverkar men vad jag vet så var det väl med Sun Studio som dubbade denna där Gizela Rasch och dom andra i det gänget medverkar. Stefan Frelander som Scooby-Doo är ju givet.  ::)
Det är bara ett feltryck, men Jennie och Kristian har ju spelat Velma och Shaggy så det har väl något med sakerna att göra.