Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

madagaskar musikalen

Startat av clara liljeberg, 22 februari 2021 kl. 11:43:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

vad tror ni om madagaskar gänget sjunger på världsturnen och att de var i 2d som den nya pelle svanslös-filmen.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 22 februari 2021 kl. 11:43:30
vad tror ni om madagaskar gänget sjunger på världsturnen och att de var i 2d som den nya pelle svanslös-filmen.

Nej inte 2d Live-Action !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 22 februari 2021 kl. 11:43:30
vad tror ni om madagaskar gänget sjunger på världsturnen och att de var i 2d som den nya pelle svanslös-filmen.
Kommer ens denna bli av?

clara liljeberg

varför inte för man har inte hört de sjunga precis som i lejonkungen med geometriska former och bakgrunden har ljusa färger.

clara liljeberg

tro mig,de har aldrig sett ut i den tecknade versionen som i kung fu panda-berättelserna.

MOA


clara liljeberg

jaså,för de har inte varit i polen,grekland,ryssland,sibirien,delar av england,egypten,kina,bhutan,indien,kina,indonesien,israel,australien,skottland,irland,japan,brasilien,frankrike,spanien,antarktis och mexico.om de är tillbaka i afrika så har savannen kanske förändrat så att det blir civilicerat precis som babar när han byggde en egen stad för att hålla sig borta såna som jägaren. och där djur som har familjer lever vidare som t ex om basse fick en son i avsnittet där det kom en kowalski från framtiden.

MOA


gstone

Jag tycker den ska vara i live action !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

gänget har aldrig sjungit några låtar som man känner för det som t ex om de var i djungel och stötte på nåt som hade sitt hakuna matata och kanske få höra historier om de andras äventyr innan allting började som t ex när de skulle ha en talangtävling i serengeti med en rosa kanin.

clara liljeberg

jag undrar hur det var om gänget sjöng om olika ställen i världen om det ska bli en musikal där bakgrunden har geometriska former som i musikalnumret snart är det jag som är kung.

clara liljeberg

eller att i serien när de är i japan så borde de blir anime för anime är ju japans ursprung.

clara liljeberg

om du inte gillar mina ideer om att gänget ska sjunga i en musikal så tänker jag skicka brevet till regissören och hoppas att de gör en madagaskar musikalfilm som kanske är den tecknade versionen som på år 1994 där de gjorde lejonkungen där det fanns vårtsvin och småkryp och andra djur som gänget aldrig stött på förut och i alla musikaler så är låtar en del av handlingen.HAR DU FÖRSTÅTT DET!!!!!!!!

clara liljeberg

annars så kommer min bror casper att rita den nya filmen eftersom han är en serietecknare och hittar på handlingen som att gänget med cirkusen skulle åka jorden runt och att alex dumpar gia eftersom en lejoninna blir kär i alex precis som för simba och nala när de blir kära och att gloria dumpar melman eftersom hon var kär i moto motos bror frank där kanske hans röst är ole ornered som en av flodhästarna i valpgänget och att giselle,en girafftjej och nora,en zebratjej var på ett zoo i hongkong där de fick syn på sina artfränder som tycker att melman och marty var heta snyggingar i deras kärleksögon och lyckas släppas ut för att träffa sina respektvive pojkvänner och vitaly kommer säkert att hitta en annan tigerhona som kanske gillar honom och kanske vitaly glömmer hans förlorade fru och stefano kanske hittar en kvinnligt sjölejon och pingvinerna blir ihop med pingvinsystrarna och julien återvänder till ön för att hitta en lemurdrottning att bli ihop med och senare få till en dotter och några år senare där gänget var gifta och kanske bildar familjer så att nästa generationer tar över som t ex zebrornas tvillingdöttrar och giraffernas som och dotter och flodhästarnas son och lejonens son och dotter som kion och kiara och undrar om manu och maya var gifta och att kanske storken kom med en elefantunge till elefanterna som alltid velat bilda en familj och att cirkusen behövde trolleri,mimare,marionetter och eldsprutare om am får hit en eldsprutande drake om de ens finns och inte bara fanns i sagornas värld.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 maj 2021 kl. 07:28:54
annars så kommer min bror casper att rita den nya filmen eftersom han är en serietecknare och hittar på handlingen som att gänget med cirkusen skulle åka jorden runt och att alex dumpar gia eftersom en lejoninna blir kär i alex precis som för simba och nala när de blir kära och att gloria dumpar melman eftersom hon var kär i moto motos bror frank där kanske hans röst är ole ornered som en av flodhästarna i valpgänget och att giselle,en girafftjej och nora,en zebratjej var på ett zoo i hongkong där de fick syn på sina artfränder som tycker att melman och marty var heta snyggingar i deras kärleksögon och lyckas släppas ut för att träffa sina respektvive pojkvänner och vitaly kommer säkert att hitta en annan tigerhona som kanske gillar honom och kanske vitaly glömmer hans förlorade fru och stefano kanske hittar en kvinnligt sjölejon och pingvinerna blir ihop med pingvinsystrarna och julien återvänder till ön för att hitta en lemurdrottning att bli ihop med och senare få till en dotter och några år senare där gänget var gifta och kanske bildar familjer så att nästa generationer tar över som t ex zebrornas tvillingdöttrar och giraffernas som och dotter och flodhästarnas son och lejonens son och dotter som kion och kiara och undrar om manu och maya var gifta och att kanske storken kom med en elefantunge till elefanterna som alltid velat bilda en familj och att cirkusen behövde trolleri,mimare,marionetter och eldsprutare om am får hit en eldsprutande drake om de ens finns och inte bara fanns i sagornas värld.
Detta kommer aldrig hända