Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den fantastiska Ivan (The One and Only Ivan)

Startat av Disneyfantasten, 27 november 2019 kl. 00:16:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 januari 2020 kl. 16:30:08
Animerad? Check. För barn? Check. Jag skulle tro att den kommer att dubbas.

Delvis animerad dock det ju live action människor med också.

Ramón Rodríguez , Indira Varma ,Eleanor Matsuura och den berömda Bryan Cranston spelar all live action roller.

Fast eftersom djuren talar och filmen från Diney och menade för familjer kanske den dubbas i alla all !

Hoppas på det !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 januari 2020 kl. 16:30:08
Animerad? Check. För barn? Check. Jag skulle tro att den kommer att dubbas.

Tror jag med, med tanke på att den har Sverigepremiär två månader efter urpremiären i USA, det hade även Christoffer Robin & Nalle Puh och den dubbades, så det finns en hyfsad chans tror jag...

Citat från: gstone skrivet 30 januari 2020 kl. 16:44:00
Delvis animerad dock det ju live action människor med också.

Ramón Rodríguez , Indira Varma ,Eleanor Matsuura och den berömda Bryan Cranston spelar all live action roller.

Fast eftersom djuren talar och filmen från Disney och menade för familjer kanske den dubbas i alla all !

Hoppas på det !

Samma här!

Också trevligt att Disney börjar filmatisera en bok som de aldrig förut filmatiserat...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 januari 2020 kl. 17:42:52
Tror jag med, med tanke på att den har Sverigepremiär två månader efter urpremiären i USA, det hade även Christoffer Robin & Nalle Puh och den dubbades, så det finns en hyfsad chans tror jag...

Samma här!

Också trevligt att Disney börjar filmatisera en bok som de aldrig förut filmatiserat...

Jag köpa boken på Bokus för läsa innan kom aldrig   :( Men nu har jag förhandsbokat den nya utgåvan av boken som släppet i sammanblandning med filmen. Jag tror den ända skillnad på den nysa utgåvan och tidigare är att bilden på omslaget kommer var från filmen eller att en text där det står typ " Now a major motion Pictures from Disney"

Eller när säjer bokats menar jag satt på bevakning så jag kanske beställa från Bokus så fort det blir möjligt  ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Tråkigt att ingen teaser till filmen har kommit ännu, trots att det just nu är nästan 4 och en halv månads tid kvar till premiären...  :(

Simon Axelsson

Jag skulle gissa att denna flyttas med tanke på att Disneys releaseschema har fuckats upp lite grann.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 mars 2020 kl. 19:55:59
Jag skulle gissa att denna flyttas med tanke på att Disneys releaseschema har fuckats upp lite grann.

Då betyder det att mina kommande biobesöks-planer spricker, så att jag tvingas att skjuta upp dem...

Nåja, det är inte hela världen, vi får vänta och se...

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 mars 2020 kl. 19:55:59
Jag skulle gissa att denna flyttas med tanke på att Disneys releaseschema har fuckats upp lite grann.

Ännu länge ! Hur längas sedan var det egentligen som denna film spelades in !! ? :o

Kännes som Disney haft den liggandes färdige filmat ett tag. Fast animation av djuren antar jag väl tar ett tag !

Man för hoppas att den i alla fall släppes NÅGON GÅNG ! ::)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 mars 2020 kl. 20:35:34
Man för hoppas att den i alla fall släppes NÅGON GÅNG ! ::)

Ja, det kan man ju alltid hoppas!  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 mars 2020 kl. 20:36:31
Ja, det kan man ju alltid hoppas!  :)

Mamma säger att hoppet är det sista som överger än ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Houba !

Disneyfantasten

Jag har dåliga nyheter! Filmen kommer att gå direkt till Disney+

www.screenrant.com/disney-plus-movies-delays-skipping-theaters/

Det betyder att jag aldrig kommer att kunna se den!  :(  :'(

Och jag som såg framemot den... (bara den kommer på DVD så skulle jag vara tacksam, det är nämligen enda sättet att kunna se den)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juni 2020 kl. 20:39:37
Jag har dåliga nyheter! Filmen kommer att gå direkt till Disney+

www.screenrant.com/disney-plus-movies-delays-skipping-theaters/

Det betyder att jag aldrig kommer att kunna se den!  :(  :'(

Och jag som såg framemot den... (bara den kommer på DVD så skulle jag vara tacksam, det är nämligen enda sättet att kunna se den)
FEL den är kandidat till det så det är INTE säkert än om den kommer dit direkt

Och varför skulle du inte kunna kolla på Disney+ när det kommer till Sverige i september

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 juni 2020 kl. 20:52:20
FEL den är kandidat till det så det är INTE säkert än om den kommer dit direkt

Och varför skulle du inte kunna kolla på Disney+ när det kommer till Sverige i september
Han kanske inte streaming och vill hellre ha det fysiskt

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 juni 2020 kl. 20:52:20
FEL den är kandidat till det så det är INTE säkert än om den kommer dit direkt

Och varför skulle du inte kunna kolla på Disney+ när det kommer till Sverige i september

Jag litar inte riktigt på streamingstjänster, det kan bli extra dyrt när man äger en streamingstjänst, då filmer/serier då och då och som jag förstått så kommer det att vara vissa saker som inte finns med, kommer och försvinner plus att jag också känner mig mer bekväm med att äga saker fysiskt... (dessutom så vill jag också helst undvika de tilläggsdubbade avsnitten av TV-serien Timon och Pumbaa)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juni 2020 kl. 20:55:47
Han kanske inte streaming och vill hellre ha det fysiskt

Exakt, jag känner mig bekvämare med det nämligen och vill även hålla mig borta från den tilläggsdubbade Säsong 3 av TV-serien Timon och Pumbaa...