Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Udda fåglar som dubbar

Startat av JRL, 19 juli 2015 kl. 22:15:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Oskar skrivet 15 juli 2024 kl. 12:33:02Kan du bli vuxen någon gång. Och slut göra personangrepp och aspekter andra.
Säg det till Dingo.
- what.

MOA

Citat från: Oskar skrivet 15 juli 2024 kl. 12:33:02Kan du bli vuxen någon gång. Och slut göra personangrepp och aspekter andra.
Det borde stå respektera men du har helt rätt

DingoPictures2005

Citat från: Will Siv skrivet 15 juli 2024 kl. 12:40:47Säg det till Dingo.
Så det är oacceptabelt att tycka att filmer Ingmar Bergman filmer är skit?

Jag skrev att jag tycker Bergmans filmer är rena skit filmer som blivit kända av någon vansinnig anledning.
Detta då jag tycker att absolut inget händer i filmerna och då det inte finns någon riktig handling i filmerna.

Men jag respekterar självklart att andra personer tycker om Bergman.

DingoPictures2005

Och nu kan vi återgå till ämnet.....

BPS

Citat från: Will Siv skrivet 15 juli 2024 kl. 12:40:47Säg det till Dingo.
Kan vi sluta bete oss som ungar och hoppa på varandra?

MOA

Will Siv

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 juli 2024 kl. 14:30:38Så det är oacceptabelt att tycka att filmer Ingmar Bergman filmer är skit?

Jag skrev att jag tycker Bergmans filmer är rena skit filmer som blivit kända av någon vansinnig anledning.
Detta då jag tycker att absolut inget händer i filmerna och då det inte finns någon riktig handling i filmerna.

Men jag respekterar självklart att andra personer tycker om Bergman.
Du antyder ju att alla som gillar dem är "vansinniga", inte så "respektfullt"

Citat från: BPS skrivet 15 juli 2024 kl. 14:32:12Kan vi sluta bete oss som ungar och hoppa på varandra?
Vem hoppade på vem?

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 juli 2024 kl. 00:48:41Om du inte ens känner till Sickan Carlsson varför låtsas du vara en kändis expert?

Du kände heller inte till Adolf Jahr som medverkade i massor av Pilsnerfilmer.........
Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 juli 2024 kl. 14:31:38Och nu kan vi återgå till ämnet.....
kan du inte bara be om ursäkt, främst till gstone.
- what.

DingoPictures2005

Citat från: Will Siv skrivet 15 juli 2024 kl. 15:37:54kan du inte bara be om ursäkt, främst till gstone.
Jag såg inte det jag skrev som kränkande och jag skulle ALDRIG skriva något kränkande medvetet och jag beklagar det jag skrev.
Jag vet att detta inte är någon ursäkt men det är en förklaring till varför jag ibland skriver saker utan att tänka efter.
Jag är autiskt och jag har även stavnings svårigheter och ibland så skriver jag grejer utan att tänka efter och utan att inse att det jag skriver är kränkande.

Jag har aldrig varit bra på att skriva välmotiverade och bra ursäkter och jag har full förståelse för om du inte vill godta denna, men jag har iallafall gjort mitt bästa att gottgöra situationen.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 juli 2024 kl. 16:29:39Jag såg inte det jag skrev som kränkande och jag skulle ALDRIG skriva något kränkande medvetet och jag beklagar det jag skrev.
Jag vet att detta inte är någon ursäkt men det är en förklaring till varför jag ibland skriver saker utan att tänka efter.
Jag är autiskt och jag har även stavnings svårigheter och ibland så skriver jag grejer utan att tänka efter och utan att inse att det jag skriver är kränkande.

Jag har aldrig varit bra på att skriva välmotiverade och bra ursäkter och jag har full förståelse för om du inte vill godta denna, men jag har iallafall gjort mitt bästa att gottgöra situationen.
@gstone 

Will Siv

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 juli 2024 kl. 16:29:39Jag såg inte det jag skrev som kränkande och jag skulle ALDRIG skriva något kränkande medvetet och jag beklagar det jag skrev.
Jag vet att detta inte är någon ursäkt men det är en förklaring till varför jag ibland skriver saker utan att tänka efter.

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 juli 2024 kl. 16:31:35@gstone
Jag förstår,

så du vet, både jag och gstone har det med.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 15 juli 2024 kl. 17:01:04Jag förstår,

så du vet, både jag och gstone har det med.
Jag också

DingoPictures2005

Här är några fler jag kommer på.....

Per Andersson - Art (Monster University)

Ewa Fröling - Rosie (Monster University)
Lite som med Pierre Lindstedt i Herkules serien kändis övertog en annan kändis roll.

Sven Wollter - Ebenezer Scrooge (Mupparnas Julsaga)

DingoPictures2005

Ännu en till jag kom på

Janne Loffe Carlsson - Vladimir (Anastasia)
Jannes enda dubroll.

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 18 juli 2024 kl. 21:29:17Här är några fler jag kommer på.....

Per Andersson - Art (Monster University)

Ewa Fröling - Rosie (Monster University)
Lite som med Pierre Lindstedt i Herkules serien kändis övertog en annan kändis roll.

Sven Wollter - Ebenezer Scrooge (Mupparnas Julsaga)
Per Andersson var även Rädsla i Insidan Ut.

Ewa Fröling var även Edna Mode i Superhjältarna och Häxan i Modig.

Pierre Lindstedt var även Zugor i Tarzan 2, Morbror Max i Lejonkungen 3 och den där traktorn i Byggare Bob som jag tyvärr glömt namnet på.

Sven Wollter var även Sykes i Oliver och Gänget och John Silver i Skattkammarplaneten.

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 18 juli 2024 kl. 21:33:21Ännu en till jag kom på

Janne Loffe Carlsson - Vladimir (Anastasia)
Jannes enda dubroll.
Han provspelade även för en roll i Peter och Draken Elliot men fick ingen roll där.