Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Finns det tampong reklamer ned Trans män ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2024 kl. 18:23:40Finns det tampong reklamer ned Trans män ?
Det kanske förekommer, men i större grad är det väl feminina kvinnor.  Dessutom har väl de flesta transmännen ingen användning för tamponger då de får testosteron.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2024 kl. 18:45:56Det kanske förekommer, men i större grad är det väl feminina kvinnor.  Dessutom har väl de flesta transmännen ingen användning för tamponger då de får testosteron.
Fast trans män har väl mens då dom fortfarande har " kvinnodelar" på kroppen :o

Om dom kan få barn kan du väl även ha mens ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2024 kl. 19:18:10Fast trans män har väl mens då dom fortfarande har " kvinnodelar" på kroppen :o

Om dom kan få barn kan du väl även ha mens ?
Om de inte har gjort könskorrigering så har de ju fortfarande ett kvinnligt könsorgan men testosteronet gör att mensen försvinner det efter några månader med hormonbehandling.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2024 kl. 19:48:57Om de inte har gjort könskorrigering så har de ju fortfarande ett kvinnligt könsorgan men testosteronet gör att mensen försvinner det efter några månader med hormonbehandling.
Det var mer än vad jag viste 👍
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Bib

Varför släpptes inte Paramount Snobben filmerna på DVD? 2001 när VHS utgåvorna kom var det väl etablerat att släppa på båda formaten?

MOA

Finns det någon VA som heter Filippa? Behöver få det dokumenterat

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 juni 2024 kl. 16:01:55Finns det någon VA som heter Filippa? Behöver få det dokumenterat
Filippa Åberg har ju dubbat hyfsat mycket.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juni 2024 kl. 16:06:09Filippa Åberg har ju dubbat hyfsat mycket.
Hon har jag dålig koll på, är hon syrra till Oliver Åberg & är hon fortfarande aktiv?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 juni 2024 kl. 16:14:21Hon har jag dålig koll på, är hon syrra till Oliver Åberg & är hon fortfarande aktiv?
Det är jag osäker på, men Filippa Åberg är i alla fall syster till Alicia Åberg som också har dubbat och jobbat bakom. Om eller hur systrarna är släkt med Oliver vet jag inte.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juni 2024 kl. 16:41:22Det är jag osäker på, men Filippa Åberg är i alla fall syster till Alicia Åberg som också har dubbat och jobbat bakom. Om eller hur systrarna är släkt med Oliver vet jag inte.
Tror att jag sett någon annan Filippa nämnas här någon gång men minns inte efternamn

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 juni 2024 kl. 17:23:48Tror att jag sett någon annan Filippa nämnas här någon gång men minns inte efternamn
Kanske Filippa Alm Nylén?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juni 2024 kl. 17:31:40Kanske Filippa Alm Nylén?
Ja hon måste det vara? Är hon fortfarande aktiv?

Bib

Citat från: MOA skrivet 23 juni 2024 kl. 18:03:07Ja hon måste det vara? Är hon fortfarande aktiv?
Hon är nog inte det men hennes syster Alexandra spelar ju Greta Gris