Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

SV: Dubbares SÄMSTA roller (eller: Dåliga karaktärer med Bra röster)

Startat av Will Siv, 10 februari 2024 kl. 13:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag kan komma på några

Jonny från Ed, Edd och Eddy

Jimmy fr¨n Ed, Edd och Eddy

Rektor  Prickly och Fröken Finster är Dåliga karaktärer med Bra röster.

Roger Klotz från Doug.

Sara och Marie Kratz från Ed, Edd och Edd

Alla är Dåliga karaktärer med Bra röster

Nick från Hey Arnold!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 18:04:41Jonny från Ed, Edd och Eddy

Jimmy fr¨n Ed, Edd och Eddy

Sara och Marie Kratz från Ed, Edd och Edd

Alla är Dåliga karaktärer med Bra röster
Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 18:05:55
    Rektor  Prickly och Fröken Finster är Dåliga karaktärer med Bra röster.

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 18:08:53Roger Klotz från Doug.
Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 18:10:27Nick från Hey Arnold!

Försök att skriva något mer, det behöver inte vara djupt.

BPS

Den här tråden är lite förvirrande om man inte skriver vad det man menar för titeln ställer ju två frågeställningar

gstone

Citat från: Erika skrivet 30 mars 2024 kl. 18:27:50Försök att skriva något mer, det behöver inte vara djupt.
Om  jag orkar ;D

Ursäkta Erika :-[
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Förmodligen Joakim Jennefors som Max från Den modiga lilla brödrosten kommer till undsättning

Spoiler
Uppföljaren var bra, och Joakims röst är ett bra exempel på en röst som jag direkt känner igen när jag hör den. Han brukar låta så chill och trevlig. Dock så är hans karaktär i filmen, Max, väldigt otrevlig och elak. Även om han fortfarande har sin sköna röst som vanligt så gör han ju också så att karaktären låter elak, vilket han är. Max säger ju till och med själv vid ett tillfälle att han är stygg. Problemet är hur han behandlar djuren. Han frestar Sebastian med en chips och låter honom inte ha det och kallar honom för en dum apa. Plus så säger han att Sebastian går på detta varje gång, vilket betyder att han har gjort det mer än en gång! Han också slår och skakar på djurens burar, och vad som äcklar mig mest var att han var på väg att ta en av Majsans kattungar ifrån henne, och de var nyfödda och kan fortfarande inte se! Sen så river Majsan honom i handen innan han ens tog hennes unge. (Han förtjänade detta, förresten!) Men sen så tar han fram en ihoprullad tidning och hotar att slå katterna. Som tur är så räddade Kirby katterna och attackerade Max. Han försökte också att skicka iväg djuren långt därifrån! Han är också lite pervers då han försöker att flirta med Chris några gånger, även om hon redan är ihop med Rob, och han misslyckas alltid med att flirta med henne. 
[close]

Men det är mest det där med hur han behandlar djuren som jag stör mig på...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 maj 2024 kl. 01:12:02Förmodligen Joakim Jennefors som Max från Den modiga lilla brödrosten kommer till undsättning.

Spoiler
Uppföljaren var bra, och Joakims röst är ett bra exempel på en röst som jag direkt känner igen när jag hör den. Han brukar låta så chill och trevlig. Dock så är hans karaktär i filmen, Max, väldigt otrevlig och elak. Även om han fortfarande har sin sköna röst som vanligt så gör han ju också så att karaktären låter elak, vilket han är. Max säger ju till och med själv vid ett tillfälle att han är stygg. Problemet är hur han behandlar djuren. Han frestar Sebastian med en chips och låter honom inte ha det och kallar honom för en dum apa. Plus så säger han att Sebastian går på detta varje gång, vilket betyder att han har gjort det mer än en gång! Han också slår och skakar på djurens burar, och vad som äcklar mig mest var att han var på väg att ta en av Majsans kattungar ifrån henne, och de var nyfödda och kan fortfarande inte se! Sen så river Majsan honom i handen innan han ens tog hennes unge. (Han förtjänade detta, förresten!) Men sen så tar han fram en ihoprullad tidning och hotar att slå katterna. Som tur är så räddade Kirby katterna och attackerade Max. Han försökte också att skicka iväg djuren långt därifrån! Han är också lite pervers då han försöker att flirta med Chris några gånger, även om hon redan är ihop med Rob, och han misslyckas alltid med att flirta med henne.
[close]

Men det är mest det där med hur han behandlar djuren som jag stör mig på...
Ingen bra antagonist men första filmen hade ingen riktig antagonist

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA