Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Sommarlov (SVT)

Startat av Fraggery, 16 juni 2022 kl. 07:37:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2022 kl. 13:55:58Har själv inga problem med programledarna, tycker att de är jättebra.

Okej, jag måste tyvärr erkänna en sak;

Jag brukar inte ha några problem med dubbare, skådespelare, artister, programledare, ect. i allmänhet, men;

Årets debutant Adrian Alebo Andersson tycker jag inte var så värst lyckad, han känns helt enkelt konstlad och onaturlig och inte särskilt rolig alls, dessutom känns han också väldigt ojämn, ibland spelar han över och ibland gör han raka motsatsen, han är för all del sympatisk (vilket alltid är en positiv egenskap per person) men känns tyvärr inte särskilt naturlig, och det är A och O för en programledare. (förlåt att jag lånat lite ord ur Daniels inlägg)

Förlåt mig så hemskt mycket för detta...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 augusti 2023 kl. 20:43:14Okej, jag måste tyvärr erkänna en sak;

Jag brukar inte ha några problem med dubbare, skådespelare, artister, programledare, ect. i allmänhet, men;

Årets debutant Adrian Alebo Andersson tycker jag inte var så värst lyckad, han känns helt enkelt konstlad och onaturlig och inte särskilt rolig alls, dessutom känns han också väldigt ojämn, ibland spelar han över och ibland gör han raka motsatsen, han är för all del sympatisk (vilket alltid är en positiv egenskap per person) men känns tyvärr inte särskilt naturlig, och det är A och O för en programledare. (förlåt att jag lånat lite ord ur Daniels inlägg)

Förlåt mig så hemskt mycket för detta...
Jag gillar Angelika Prick,hon e en väldigt intressant programledare