Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney Rariteter

Startat av Oskar, 19 oktober 2016 kl. 18:32:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

gotti gotti gotti är en musikvideo från timon och pumbaa och varför vill ni inte att låtarna ska vara som rariteter 4 på spotify för jag tycker de låter bra.

clara liljeberg

säg till mig om det kommer rariteter 4 med låtarna jag kan minnas och som andra är och det är bara du och fräcke frack och starke späck,där passar jag,en värld utan kedjor,tänk att just jag fick känna allt det här,i mitt hjärtas mitt,hos musse intro,kejsarens nya skola intro,du är en karaokekung,american dragon intro,det är bara du,en lejonsovarnatt,tigrarnas släkträd,för varje gång jag glömt,herkules serien intro,rök,eld och lågor,det är över,ute på savannen,du smög dig i mitt hjärta in,mina bröder,brandy och herr morris intro,firma fantasiflytt intro,ta en bild av mina vänner,under samma himmel,tillsammans igen,lukten av pengar,onda pojkar,han tänker äta det,livet är som honung,nåt väldigt viktigt att få gjort och sida vid sida på spotify och om det inte blir som planerat så skriver jag brev till de som ordnar spotify och hoppas att det blir som jag tänkt mig och omdet inte blir det blir jag förkrossad och bortförda av gamar så att de äter mig eftersom jag vet vad du tänker göra om att du inte gillar mina låtar och att du tycker att de var tråkiga men jag tycker att de låter bra.och det är jag stolt över om du inte är en mobbare eller bara en tönt som bara skriver kommetarer om allt möjligt.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 maj 2021 kl. 13:02:14
säg till mig om det kommer rariteter 4 med låtarna jag kan minnas och som andra är och det är bara du och fräcke frack och starke späck,där passar jag,en värld utan kedjor,tänk att just jag fick känna allt det här,i mitt hjärtas mitt,hos musse intro,kejsarens nya skola intro,du är en karaokekung,american dragon intro,det är bara du,en lejonsovarnatt,tigrarnas släkträd,för varje gång jag glömt,herkules serien intro,rök,eld och lågor,det är över,ute på savannen,du smög dig i mitt hjärta in,mina bröder,brandy och herr morris intro,firma fantasiflytt intro,ta en bild av mina vänner,under samma himmel,tillsammans igen,lukten av pengar,onda pojkar,han tänker äta det,livet är som honung,nåt väldigt viktigt att få gjort och sida vid sida på spotify och om det inte blir som planerat så skriver jag brev till de som ordnar spotify och hoppas att det blir som jag tänkt mig och omdet inte blir det blir jag förkrossad och bortförda av gamar så att de äter mig eftersom jag vet vad du tänker göra om att du inte gillar mina låtar och att du tycker att de var tråkiga men jag tycker att de låter bra.och det är jag stolt över om du inte är en mobbare eller bara en tönt som bara skriver kommetarer om allt möjligt.
Jag är ledsen att göra dig besviken, men det verkar inte bli någon Disney rariteter 4.

clara liljeberg

nu är jag förkrossad och ledsen så då tänker jag skriva ett brev till spotify och hoppas att det blir av innan jag blir uppäten av gamarna. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(farväl,grymma värld!

Elios

Börjar bli trött på alla många smilisar som dyker upp i vart annat inlägg såhär!? Kan ni snälla sluta med det, tack!?^^  ;D

Anders M Olsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 maj 2021 kl. 13:17:32
nu är jag förkrossad och ledsen så då tänker jag skriva ett brev till spotify och hoppas att det blir av innan jag blir uppäten av gamarna.

Det är helt meningslöst att skriva till Spotify. Det är inte de som ger ut musiken. Spotify distribuerar bara det som andra ger ut, och det kan Spotify inte påverka. Om du ska skriva till någon är det i så fall till musikförlaget, d.v.s. Universal Music.

Adress och andra kontaktuppgifter finns på deras webbsajt:
https://universalmusic.se/

clara liljeberg

varför vill du inte ha rariteter 4 längre.och gråtande smileys är hur jag känner när jag gråter tårar till ett vattenfall.

MOA

Citat från: Elios skrivet 28 maj 2021 kl. 13:50:31
Börjar bli trött på alla många smilisar som dyker upp i vart annat inlägg såhär!? Kan ni snälla sluta med det, tack!?^^  ;D
Ok nu e både arga & ledsna smileys ett problem

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 maj 2021 kl. 15:12:36
varför vill du inte ha rariteter 4 längre.och gråtande smileys är hur jag känner när jag gråter tårar till ett vattenfall.

Jag menar att inte ha för många. Om du nu gråter så ta då en vattenfall emoji!^^

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2021 kl. 17:12:08
clara  är jobbig >:(
Ja när hon spammar gråtande smileys

Disneyfantasten

Citat från: Knut På Linjen skrivet 30 maj 2021 kl. 21:34:16
Ja när hon spammar gråtande smileys

Och även när hon tjatar om sin överdrivna besatthet om permanenta förvandlingar på prinsessorna/hjältinnorna och när hon envisas med att använda arga huvuden och när hon går till personangrepp och är elak mot oss andra och säger taskiga saker och hon säger att hon hatar människor, faktum är att jag som stor prinsess-nörd hela tiden försvarar prinsessorna/hjältinnorna och förklarar att jag bara vill ha förvandlingar för stunden och möjlighet att förvandla sig tillbaka men hon bara fortsätter med påhopp...

Steffan Rudvall

Det konstigaste är väl att hon verkar tro att hon är något slags djur, det är också väldigt konstigt att hon refererar till alla på hela forumet som du så man vet liksom inte det är hon talar till...

clara liljeberg

jag är inte jobbig.om ni är arga på mig så tänker jag förvandla  de som är emot mig till maskar så att jag lätt mosar de om de inte lyder mig om att prinsessorna och andra människor till djur istället för människor så att det blir som i sing där befolkningen är djur och kung fu panda och där alla är djur där djuren måste leva med sin egen sort som har svans och andra har fjädrar och att jag vet att vakterna var noshörningar och om du är emot mig så skriver jag ett brev till regissören och se till att göra en ny film där prinsessorna är i sina djurversioner som att jasmine är en gris och att vaiana är en katt och att anna och elsa är uttrar eller elefanter så att det bevisar att jag har rätt och du har fel. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 06:49:14
jag är inte jobbig.om ni är arga på mig så tänker jag förvandla  de som är emot mig till maskar så att jag lätt mosar de om de inte lyder mig om att prinsessorna och andra människor till djur istället för människor så att det blir som i sing där befolkningen är djur och kung fu panda och där alla är djur där djuren måste leva med sin egen sort som har svans och andra har fjädrar och att jag vet att vakterna var noshörningar och om du är emot mig så skriver jag ett brev till regissören och se till att göra en ny film där prinsessorna är i sina djurversioner som att jasmine är en gris och att vaiana är en katt och att anna och elsa är uttrar eller elefanter så att det bevisar att jag har rätt och du har fel. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Nu räcker det, jag kommer att rapportera detta till Daniel och Erika!