Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam

Som en del av er kanske vet så har jag även en egen Deviantart-sida, och denna vecka lade jag upp min allra första personliga bekännelse som inlägg. Den handlar framförallt om vem jag är som person, och lite om min uppväxt.
Del 1 finns att läsa här för er som är intresserade: https://www.deviantart.com/adde1998/status-update/CONFESSION-PART-1This-is-918545129
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

MOA


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam

Citat från: MOA skrivet 11 juni 2022 kl. 12:42:29
Här e min bekännelse:
http://moavideogamer.bloggo.nu/2022/04/page/3/

Häftigt att du kände till Flash-spelet Chasm också! Minns att även jag lirade det spelet en gång i tiden, då jag för första gången blev introducerad till en mängd Flash-spel online på hemsidan 123spill (plus den motsvarande svenska hemsidan 123spela) vid 7-8-års ålder mellan 2005 och 2006.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Adam

Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

MOA

Citat från: Adam skrivet 11 juni 2022 kl. 17:17:26
Häftigt att du kände till Flash-spelet Chasm också! Minns att även jag lirade det spelet en gång i tiden, då jag för första gången blev introducerad till en mängd Flash-spel online på hemsidan 123spill (plus den motsvarande svenska hemsidan 123spela) vid 7-8-års ålder mellan 2005 och 2006.
Senaste gången jag spelade de var nog 2013(Så längesen de e nu)Jag blev introducerad till mängder av Flash spel på GamesXL. Sorgligt nog finns dom inte mer men jag får va glad över att jag spelade dom en gång i tiden

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam

Citat från: gstone skrivet 11 juni 2022 kl. 18:34:51
Ni skulle hata mig

Om det känns för jobbigt för dig så är det bara att slippa beskriva samtliga detaljer. Du gör vad du känner är bäst. Ingen som tvingar dig att öppna upp om allting.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Marcusen

Citat från: Adam skrivet 11 juni 2022 kl. 18:43:33
Om det känns för jobbigt för dig så är det bara att slippa beskriva samtliga detaljer. Du gör vad du känner är bäst. Ingen som tvingar dig att öppna upp om allting.
Tyvärr så går det inte att ta honom seriöst så du slösar bara din tid

Lillefot

Känner igen mig själv i hur du tycker det är svårt att i stora klassrum, alltför mycket sinnesuttryck (särskilt i ljudväg) tar över tankarna.

Emellertid kan min bekännelse bestå av att jag, i barndomen, lyckades krascha vår gamla dator med Windows 98 genom att ta bort/avinstallera kritiska filer, minns ej vilken. Och det resulterade i att vi fick en ny med Vista på sig.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 11 juni 2022 kl. 20:37:15
Känner igen mig själv i hur du tycker det är svårt att i stora klassrum, alltför mycket sinnesuttryck (särskilt i ljudväg) tar över tankarna.

Emellertid kan min bekännelse bestå av att jag, i barndomen, lyckades krascha vår gamla dator med Windows 98 genom att ta bort/avinstallera kritiska filer, minns ej vilken. Och det resulterade i att vi fick en ny med Vista på sig.
Det kan man ju dock se som positivt, Windows 98 bör ju inte har varit helt nytt 2007.

gstone

Citat från: Marcusen skrivet 11 juni 2022 kl. 19:05:40
Tyvärr så går det inte att ta honom seriöst så du slösar bara din tid

Du är elak >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 11 juni 2022 kl. 20:49:18
Du är elak >:(
Det är inte det att vi vill vara elaka men du har liksom tramsat för mycket. Tänk bara på Pojken som ropade varg.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juni 2022 kl. 20:44:12
Det kan man ju dock se som positivt, Windows 98 bör ju inte har varit helt nytt 2007.
Hen nämnde ingenting om årtalet så hur vet du att det var 2007?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 11 juni 2022 kl. 20:51:45
Hen nämnde ingenting om årtalet så hur vet du att det var 2007?
Jag vet inte att det var 2007 men Vista släpptes det året.