Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden

Startat av E, 22 januari 2019 kl. 17:21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

clara liljeberg


gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 29 december 2020 kl. 19:33:18
kanske det blir filmer i februari på det kinesiska nyåret.

Vad smart du är ! Du vist att kinesiska nyåret är i februari  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

ett kinesiskt nyår där befolkningen är djur där det brukar finnas ormar,krokodiler,grisar,tranor,fiskar,insekter,hundar,katter,tigrar,fladdermöss,vargar,rävar,ödlor,sköldpaddor,ankor,elefanter,noshörningar,påfåglar,kaniner,strutsar,fåglar,vårtsvin och drakar.

clara liljeberg

vad sägs om en som handlar om internationella drakar och djur som finns i olika delar av världen och där bonusmaterialet var disneypedi sominnehåller fakta om allting.

clara liljeberg

vad sägs om ett där befolkningen är djur och att det borde finnas en giraffprinsessa och zebraprinsessa som är bästa vänner när landet hotas av en ond spindeldrottning som ville förvandla andra till rödögda drönare.det kan även finnas romantik när två vänner träffar zebran zac och giraffen cody.

Steffan Rudvall

Jag skulle vilja se en Disneyfilm om Noas Ark (Jag räknar inte segmentet i Fantasia 2000).

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Samlaren

Liveaction

Fantasymaster

Handling:

Erin en 13årig tjej med living fantasi märker en dag att hennes drömmar går i uppfyllelse (Fantasi går i uppfyllelse). Vilka krafter har hon?

clara liljeberg


Lilla My


clara liljeberg

kanske en film om palace pets på deras äventyr och då kan man förstå vad andra djur säger eftersom jag inte förstod hästgnäggande eller syrsans pipande.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 maj 2021 kl. 06:59:34
kanske en film om palace pets på deras äventyr och då kan man förstå vad andra djur säger eftersom jag inte förstod hästgnäggande eller syrsans pipande.
De gör ingen

clara liljeberg

då borde regissören göra en egen film om palace pets där jag får veta vad hästgnägget och syrsans pipande betyder.