Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilka är bäst som Mysteriegänget?

Startat av Steffan Rudvall, 19 september 2020 kl. 23:08:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vilka är bäst som Mysteriegänget?

Steve Kratz, Peter Harryson, Mattias Knave, Annica Smedius, Malin Berghagen (Media Dubb)
5 (50%)
 Stefan Frelander, Thomas Engelbrektsson, Stefan Frelander, Gizela Rasch, Lena Ericsson (Sun Studio Köpenhamn)
1 (10%)
Stefan Frelander, Bobo Eriksson, Peter Persson, Helena Thornqvist, Elin Abelin (Scooby Doo spelfilm 2002)
0 (0%)
Stefan Frelander, Bobo Eriksson, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Sharon Dyall (2002-2009)
2 (20%)
Stefan Frelander, Bobo Eriksson, Peter Persson, Jennie Jahns, Elin Abelin (Scooby Doo och Legenden om vampyren)
0 (0%)
Stefan Frelander, Kristian Ståhlgren, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Sharon Dyall (När Bobo Eriksson hade förhinder)
0 (0%)
Stefan Frelander, Jesper Adefeldt, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Sharon Dyall (2009-2015)
0 (0%)
Stefan Frelander, Jesper Adefeldt, Oskar Nilsson, Norea Sjöquist, Annika Barklund (spelfilmer 2009-2010)
0 (0%)
Steve Kratz, Jesper Adefeldt, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Sharon Dyall (2015- )
2 (20%)
Steve Kratz, Jesper Adefeldt, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Suzanna Dilber (Scooby Doo i Vilda Västern 2017)
0 (0%)
Steve Kratz, Jesper Adefeldt, Jonas Kruse, Jennie Jahns, Sharon Dyall (2019)
0 (0%)
Steve Kratz, Jesper Adefeldt, Daniel Norberg, Mimmi Sandén, Amy Deasismont (Scoob! 2020)
0 (0%)

Antal personer som röstat: 10

Steffan Rudvall

 Vad tycker ni?

Jag själv röstar på Stefan Frelander, Bobo Eriksson, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Sharon Dyall (2002-2009) då alla dessa är väldigt bra i sina roller

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 september 2020 kl. 23:11:22
Malin Berghagen , Peter Harryson, Anita Wall och Börje Ahlsdet  ;D
Jag menar Vilket Mysteriegänget passar bäst ihop
Citat från: MOA skrivet 19 september 2020 kl. 23:33:12
Ingen omröstning?
Omröstningen finns ju högst upp

Mathilda Gustafsson

 Jag röstar på Stefan Frelander, Thomas Engelbrektsson, Stefan Frelander, Gizela Rasch, Lena Ericsson (Sun Studio Köpenhamn) eftersom att gänget passar bra ihop jag tycker att det låter som fyra vänner som har kul

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 20 september 2020 kl. 18:36:37
Jag röstar på Stefan Frelander, Thomas Engelbrektsson, Stefan Frelander, Gizela Rasch, Lena Ericsson (Sun Studio Köpenhamn) eftersom att gänget passar bra ihop jag tycker att det låter som fyra vänner som har kul
Jag skulle nog tro att Sun Studio Köpenhamn skådespelarna vara riktiga vänner


gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 september 2020 kl. 23:08:44

Jag själv röstar på Stefan Frelander, Bobo Eriksson, Peter Sjöquist, Jennie Jahns, Sharon Dyall (2002-2009) då alla dessa är väldigt bra i sina roller
Jag avskyr Jennie Jahns  >:(

Och jag har noll respekt henne yrkesmässigt, då hon valde att vara med i den värsta animerad film Disney någonsin gjort   :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Förut kallades dom för Mysterieklubben på svenska ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 16:28:46Förut kallades dom för Mysterieklubben på svenska ;)
Det har varit lite fram och tillbaka från översättning till översättning. Vissa begrepp har till och med varit olika även fast samma person har översatt.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juli 2023 kl. 17:50:50Det har varit lite fram och tillbaka från översättning till översättning. Vissa begrepp har till och med varit olika även fast samma person har översatt.
Vad konstigt  :D

Krav från Warner Brothers eller ? ::)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 18:00:25Vad konstigt  :D

Krav från Warner Brothers eller ? ::)
Jag tror att de tidigare inte haft några krav men att de börjat med det på senare år i mitten av 00-talet kanske. För i Våran Scooby-Doo förekommer uttryck som Spökmobilen och ett tag förekom både Scooby snacks och Scooby kex. Sen har de ju aldrig riktigt bestämt sig hur man uttalar Daphne på svenska.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juli 2023 kl. 18:06:55Sen har de ju aldrig riktigt bestämt sig hur man uttalar Daphne på svenska.
Jag förstår hur det kan vara svårt.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 18:43:21Jag förstår hur det kan vara svårt.
Ibland uttalar det Daphne som på engelska (daf.nee) och ibland på svenska och ibland något mellanting. Det är konstigt eftersom att det ibland kan förekomma olika i samma dubbning till och med.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juli 2023 kl. 21:11:51Ibland uttalar det Daphne som på engelska (daf.nee) och ibland på svenska och ibland något mellanting. Det är konstigt eftersom att det ibland kan förekomma olika i samma dubbning till och med.

Vilket födrar du ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.