Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Djurförvandlingar

Startat av clara liljeberg, 1 maj 2020 kl. 05:12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

vet ni några som kan förvandla människor till djur.

Soscla

Ja det finns väl ett gäng filmer om det. Roal Dahls "Häxorna", Björnsnideri-häxan i Modig, Hocus Pocus, Rothbart/Rupert i Svanprinsessan, alla pojkar i Pinocchio. Bara skurkar, finns det inga snälla som gör det som en schyst tjänst? Hmmmm
It's so fluffy I'm gonna die!

Disneyfantasten

Citat från: Soscla skrivet  2 maj 2020 kl. 23:27:24
Ja det finns väl ett gäng filmer om det. Roal Dahls "Häxorna", Björnsnideri-häxan i Modig, Hocus Pocus, Rothbart/Rupert i Svanprinsessan, alla pojkar i Pinocchio. Bara skurkar, finns det inga snälla som gör det som en schyst tjänst? Hmmmm

Merlin i Svärdet i Stenen!  ;)

clara liljeberg

vilka djur blev de till för nåt som t.ex att rapunsel blir en fågel av teet.

gstone

Undrar om Clara har fetish för detta ?

LOL

Fast svårt att ha en fetish när man tänker som ett dsgis barn förstås
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2020 kl. 20:49:26
Fast svårt att ha en fetish när man tänker som ett dsgis barn förstås

Är det verkligen det?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 maj 2020 kl. 20:50:48
Är det verkligen det?

Barn är Asexuella !

Man kan inte bli tänds om man är under 13 !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2020 kl. 20:53:39
Barn är Asexuella !

Man kan inte bli tänds om man är under 13 !

Var har du läst det?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 maj 2020 kl. 20:56:18
Var har du läst det?


Allmänt känt för tån åren har man ingen sex drift
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2020 kl. 20:58:33

Allmänt känt för tån åren har man ingen sex drift

Huh? Allmänt känt? Hittar inga källor angående det. Menar du att man inte har någon sexdrift under tonåren, för det stämmer garanterat inte. Dessutom innebär ju asexuell att man inte har någon sexuell läggning.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 maj 2020 kl. 21:00:48
Huh? Allmänt känt? Hittar inga källor angående det. Menar du att man inte har någon sexdrift under tonåren, för det stämmer garanterat inte. Dessutom innebär ju asexuell att man inte har någon sexuell läggning.


Jag torde det betydde artt man inte var attraherad till någon !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 13 maj 2020 kl. 20:53:39
Man kan inte bli tänds om man är under 13 !

Sexuella uppvaknandet brukar ske mellan 12 - 15 års ålder. Onani och intresse för sexuella saker är absolut en del av tonåren, men oftast börjar det lite tidigare p.g.a. internet och grupptryck och annan skit.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 13 maj 2020 kl. 21:39:00
Sexuella uppvaknandet brukar ske mellan 12 - 15 års ålder. Onani och intresse för sexuella saker är absolut en del av tonåren, men oftast börjar det lite tidigare p.g.a. internet och grupptryck och annan skit.

Jag önskar att jag inte hade det ! :( :'( :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet  3 maj 2020 kl. 01:34:17
vilka djur blev de till för nåt som t.ex att rapunsel blir en fågel av teet.

Ta inte illa upp, men om jag får säga mitt så gillar jag inte alls det avsnittet!

Jag avskyr de där två karaktärerna i avsnittet som förvandlar oskyldiga människor till fåglar bara för att ha i sin samling utan anledning! (riktigt dåliga sorters skurkar om ni frågar mig)

Om nu Prinsessorna (och även andra människo-karaktärer) skulle förvandlas till djur så skulle jag vilja att det bara var en stund och att de sedan skulle bli människor igen, just prinsessor tror jag hade passat bättre att (tillfälligt) förvandlas till däggdjur, t.ex. ekorrar eller annat... (att de skulle förvandlas till andra djurslag kan fungera ibland, men helst inte i längden, det är iallafall min åsikt)

Om nu Tiana skulle förvandlas till något djur i kommande sammanhang (jag säger om) så skulle jag helst vilja se henne som ekorre (likaså Rapunzel), att se dem som groda och fågel funkar inte i längden...

(hos Tiana är det dock inte riktigt lika problematiskt eftersom att det är i originalfilmen, även om jag fortfarande föredrar karaktärens människo-variant)

Ta inte detta på fel sätt, jag gillar både fåglar och grodor, men eftersom jag är en stor prinsess-nörd så vill jag i första hand se dem förvandlas (tillfälligt) till däggdjur, då de har mer gemensamt med människor jämfört med alla andra djurslag...

I Askungen 3 var Lady Tremaine nära att förvandla Askungen till en padda, men blev det själv istället...

clara liljeberg

hur skulle disney prinsessorna se ut i djurversioner som t ex att anna och elsa var uttrar och tänk vilka djuregenskaper som finns som t ex att man kan använda vingarna till att flyga och använda sin svans till att greppa sakerna med som en hand.