Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 28 november 2022 kl. 23:39:26I morgon så sägs det att den andra trailern kommer, så då kan vi passa på och förbereda oss. :D 
Hoppas donkey kong är med.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Skokaka


Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 30 november 2022 kl. 09:54:03:)


https://youtu.be/7m5SDPQe1Z8
Såg denna igår kväll, älskade verkligen att de gjorde referenser till Mario Kart och Super Mario Maker i denna. ;D

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vilka vill ni ska spela Donkey Kong och Cranky Kong på svenska ? 

Jag vill att det ska vara   Linus Eklund Adolphson och Torsten Wahlund.

Tror även Gustav Levin skulle passa som Cranky Kong.


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Nu när en textad trailer kom och jag kollade igen, så upptäckte jag en massa Yoshis vid ett tillfälle. Jag hoppas dock att den gröna Yoshin (Den som vi alla känner och älskar) kommer att vara med han också. Jag antar att han blir stum eller något, hoppas dock att den gruppen var inte bara en cameo, dock...

(Förresten, Gud vad jag pratar mycket i denna tråden... :-[)

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet 30 november 2022 kl. 11:15:10Samma sak som med den förra trailern, inte än... :( :-\
Den förra finns väl på svenska, var inte Melker Duberg rösten till Toad i den? Eller har det kommit en trailer mellan den och den här som jag har missat?  ???

För övrigt ser jag fram emot den här filmen, vilket är märkligt eftersom att jag i princip aldrig kollar på film numera. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 30 november 2022 kl. 18:44:03Den förra finns väl på svenska, var inte Melker Duberg rösten till Toad i den? Eller har det kommit en trailer mellan den och den här som jag har missat?  ???
Det som menas är väl att den svensk dubbade trailern kom lite senare.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 november 2022 kl. 18:57:59Det som menas är väl att den svensk dubbade trailern kom lite senare.
Precis, jag menade så. ;) Jag antar att det blir så med denna också. Åh väl... Men den kanske kommer tidigare då de förmodligen visste inte vilka som skulle dubba rösterna i den förra trailern, vilket var därför det tog sån tid? Bara en tanke om detta var anledningen...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 30 november 2022 kl. 19:04:04Precis, jag menade så. ;) Jag antar att det blir så med denna också. Åh väl... Men den kanske kommer tidigare då de förmodligen visste inte vilka som skulle dubba rösterna i den förra trailern, vilket var därför det tog sån tid? Bara en tanke om detta var anledningen...
Det tog ju egentligen inte så lång tid det var ju bara nån dag...

Skokaka


Skokaka