Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Adam

Citat från: gstone skrivet 15 november 2022 kl. 18:28:27Ni borde  var snälla mot honom
Här kan jag definitivt hålla med, framförallt nu efter att Twitters anställda har behandlat många oliktänkande orättvist med sina restriktioner gällande uppsökande eller att ha avskedat somliga av dem slumpmässigt är det rätt så skönt att se dessa överkänsliga girigtyper få sina uppsägningsmeddelanden. När allt kommer kring gjorde Elon helt rätt i stort sätt.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Goliat

Citat från: Lilla My skrivet 15 november 2022 kl. 20:28:41Håller med. Ett as är vad han är.
Inte är han en riktigt bra person. Han tycker bland annat att rika ska betala mindre skatt än fattiga, skrivit kränkande och sexistiska saker om kvinnor, öppnade upp Tesla-fabriken trots covid-restriktionerna, (smutsar ner Teslas namn kan man tycka också, men personligt), sparkar anställda som inte håller med eller tror som honom, alltså ser inte sina medmänniskor utan behandlar folk som skit.
Länk -finns lite mer skit han gjort här också

Sedan inte tal om hans första fru han lämnade med 5 barn genom att att bakom hennes rygg förlova sig (trots gifta) med en skådespelerska.
Länk -lite läsning

Så har lite svårt att förstå att någon vill försvara honom.

Edit: man ska försöka göra sitt bästa och visst kan man förändras och göra fel, men när man gör det om och om igen och aldrig lär sig....då är man en del av problemet inte lösningen.

Fred

Citat från: Goliat skrivet 19 november 2022 kl. 08:26:32Inte är han en riktigt bra person. Han tycker bland annat att rika ska betala mindre skatt än fattiga, skrivit kränkande och sexistiska saker om kvinnor, öppnade upp Tesla-fabriken trots covid-restriktionerna, (smutsar ner Teslas namn kan man tycka också, men personligt), sparkar anställda som inte håller med eller tror som honom, alltså ser inte sina medmänniskor utan behandlar folk som skit.
Länk -finns lite mer skit han gjort här också

Sedan inte tal om hans första fru han lämnade med 5 barn genom att att bakom hennes rygg förlova sig (trots gifta) med en skådespelerska.
Länk -lite läsning

Så har lite svårt att förstå att någon vill försvara honom.

Edit: man ska försöka göra sitt bästa och visst kan man förändras och göra fel, men när man gör det om och om igen och aldrig lär sig....då är man en del av problemet inte lösningen.
Det visste jag inte. Det är så mycket skriverier om kända personer hela tiden att jag inte orkar läsa om dem längre. 

Goliat

Citat från: Fred skrivet 19 november 2022 kl. 10:39:33Det visste jag inte. Det är så mycket skriverier om kända personer hela tiden att jag inte orkar läsa om dem längre.
Nej det förstår jag och det är sant dom du skriver att det skrivs mycket om kända personer. Håller inte med så mycket heller, därav var det enbart det jag skrev som jag minns om honom, men det finns så klart mycket mer. Sedan var jag kanske hård som skrev att han inte är en riktigt bra person, med det menar jag inte att han är en dålig människa utan att hans värderingar och hur han behandlar andra m.m. är något jag inte delar uppfattningen av att vara bra.

Fred

Citat från: Goliat skrivet 19 november 2022 kl. 10:47:22Nej det förstår jag och det är sant dom du skriver att det skrivs mycket om kända personer. Håller inte med så mycket heller, därav var det enbart det jag skrev som jag minns om honom, men det finns så klart mycket mer. Sedan var jag kanske hård som skrev att han inte är en riktigt bra person, med det menar jag inte att han är en dålig människa utan att hans värderingar och hur han behandlar andra m.m. är något jag inte delar uppfattningen av att vara bra.
Jag känner inte till mycket om Musk som person så jag kan inte svara på om du har rätt eller fel.

Goliat

Jag vill klaga på störande loggor!

vlcsnap-2022-11-19-11h50m04s252.jpg

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 19 november 2022 kl. 12:01:00Jag vill klaga på störande loggor!

vlcsnap-2022-11-19-11h50m04s252.jpg
Fast den här är väl överdriven så stor brukade väl den loggan inte vara...

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2022 kl. 12:06:31Fast den här är väl överdriven så stor brukade väl den loggan inte vara...
Sant, överdriven för lite mer skämtsamt, men jag vill gnälla lite på loggor ändå. :)

MOA

Citat från: Goliat skrivet 19 november 2022 kl. 12:01:00Jag vill klaga på störande loggor!

vlcsnap-2022-11-19-11h50m04s252.jpg
Men de där förstör hela upplösningen!
Skäms på er Disney! Finns ingen anledning till att logon behöver va så där stor

Goliat

Citat från: MOA skrivet 19 november 2022 kl. 23:36:41Men de där förstör hela upplösningen!
Skäms på er Disney! Finns ingen anledning till att logon behöver va så där stor
Den var lite på skämt för att demonstrera hur mycket jag hatar loggor på film/serier


Adam Larsson

Jag vill gnälla på att Steffan är dödssjuk! :'(

Zebastian

#792
Citat från: Goliat skrivet 19 november 2022 kl. 12:01:00Jag vill klaga på störande loggor!

vlcsnap-2022-11-19-11h50m04s252.jpg
Fast det är såg aldrig ut så den var mycket mindre och oftast genomskinligToon Disney .jpg

Disneyfantasten

Håller ni på att narras nu igen!?

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 december 2022 kl. 11:35:33Håller ni på att narras nu igen!?
Tyvärr inte, det stämmer att han är sjuk. Om du vill veta mer så får du skicka ett pm eller något till honom