Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Jultomtens Lärling.

Startat av Will Siv, 3 december 2022 kl. 12:54:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka


Disneyfantasten


Disneyfantasten

Kom förresten på att han även liknar en man med pilot-kläder i Hundhotellet En Mystisk Historia.


MOA


Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 december 2022 kl. 13:36:48Honom har jag nog sett på bild, han liknar en spelfigur från Mario.
Han är en figur från Mario...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 december 2022 kl. 13:32:45Han e också lik Dick Dastardly
Det har Disneyfantasten sagt tidigare i tråden, och Dick Dastardly hade jag också först i tanken. ;D

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet  6 december 2022 kl. 13:52:12Det har Disneyfantasten sagt tidigare i tråden, och Dick Dastardly hade jag också först i tanken. ;D
Hon menade nog att Waluigi ser ut som Dick Dastardley.

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet  6 december 2022 kl. 13:55:19Hon menade nog att Waluigi ser ut som Dick Dastardley.
Jo, verkar vara en generisk skurk design. Jag antar at Baronen är också en skurk på grund av utseendet.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet  6 december 2022 kl. 13:57:13Jo, verkar vara en generisk skurk design. Jag antar at Baronen är också en skurk på grund av utseendet.
Ja och jag tänkte främst på Dastardley p.g.a av klädseln och att Baronen också är en pilot.

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet  6 december 2022 kl. 13:59:03Ja och jag tänkte främst på Dastardley p.g.a av klädseln och att Baronen också är en pilot.
Han måste vara inspirerad av Dastardly verkligen.

Mathilda Gustafsson

Serien brukar ju typ gå som en extra julkalender varje år men har man någon gång visat hela serien inte bara avsnitten som visas i december varje år? För det ska tydligen finnas 50 stycken