Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Tröttnade på Greveholm-bilden, så jag valde en ny bild på en extremt konstig figur från ett gammalt datorspel, som har en väldigt catchy themesong. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 december 2022 kl. 09:30:54Det är nog bäst att vi går tillbaka till ämnet så att det inte spårar ur för mycket.  :)

Jag funderar på att kanske välja något under nästa år i samband med premiären av Wish för att fira Disney-företagets 100 år...
Wish kommer bli awesome ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 december 2022 kl. 22:56:06Wish kommer bli awesome ;D

Den kommer inte bara att fira Disney-studions 100 år, den kommer dessutom att innehålla många härliga Disney-referenser!

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 22:59:39Den kommer inte bara att fira Disney-studions 100 år, den kommer dessutom att innehålla många härliga Disney-referenser!
Hoppas dubbningen blir bra :)

Men det blir den säkert
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 25 december 2022 kl. 02:32:18Tröttnade på Greveholm-bilden, så jag valde en ny bild på en extremt konstig figur från ett gammalt datorspel, som har en väldigt catchy themesong. xD
Var finns kontexten?

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet 25 december 2022 kl. 02:32:18Tröttnade på Greveholm-bilden, så jag valde en ny bild på en extremt konstig figur från ett gammalt datorspel, som har en väldigt catchy themesong. xD
Jag var nog rädd för honom när jag var liten. ;D

Jabberjaw

Tycker om karaktären Jabberjaw från Hanna-Barbera. Serien gick på TV3 och Cartoon Network.

"I get no respect YawYaw Yaw" 8)

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 december 2022 kl. 23:34:26Var finns kontexten?
Jag tror att det är en figur från ett Bolibompa spel. Han sjunger om att klippa ogräs, och jag var rädd för honom först på grund av hans reaktion efter att ha sett något som... Är som en fågelskrämma, eller något. Men jag kom över rädslan, antar jag.

Sen har jag slösat med att göra gröt inne i huset, och då kan man se honom ute i fönstret...

Jag TROR att detta är karaktären som är i bilden, annars har jag fel...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 december 2022 kl. 17:45:46Jag tror att det är en figur från ett Bolibompa spel. Han sjunger om att klippa ogräs, och jag var rädd för honom först på grund av hans reaktion efter att ha sett något som... Är som en fågelskrämma, eller något. Men jag kom över rädslan, antar jag.

Sen har jag slösat med att göra gröt inne i huset, och då kan man se honom ute i fönstret...

Jag TROR att detta är karaktären som är i bilden, annars har jag fel...
De har jag aldrig sett

MOA

Samus var en aning självcentrerad förra året så i år kommer mina profilbilder va mer varierade.
Först ut e Beng-Ha i Pistvakt för att han e så rolig :D

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet 30 december 2022 kl. 17:45:46Jag tror att det är en figur från ett Bolibompa spel. Han sjunger om att klippa ogräs, och jag var rädd för honom först på grund av hans reaktion efter att ha sett något som... Är som en fågelskrämma, eller något. Men jag kom över rädslan, antar jag.

Sen har jag slösat med att göra gröt inne i huset, och då kan man se honom ute i fönstret...

Jag TROR att detta är karaktären som är i bilden, annars har jag fel...
Stämmer mycket bra.  :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA

Nu har jag Knäppiga Kurre för att han e min barndom :D

Elios



Skokaka

Eftersom det är Alla hjärtans dag just nu så kommer jag att ha den här bilden för tillfället...