Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 13:42:23För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.
Oj..oj..oj..

Zebastian

Citat från: MOA skrivet 29 januari 2023 kl. 15:09:59Oj..oj..oj..
Det känns konstigt att han har lämnat oss och att han aldrig kommer se dina oj

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 13:42:23För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.
Åh nej! Jag hoppas att du kommer att bli okej! :(

Elios

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 januari 2023 kl. 13:26:15Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!
Hoppas vi inte bör va för oroliga bara.

Scoobydoofan1

#1384
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 13:42:23För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.
Hoppas allt går bra och att återhämtar dig helt och hållet.

Scoobydoofan1

#1385
Citat från: Adam Larsson skrivet 29 januari 2023 kl. 13:26:15Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!
Tror på dig, det här är allvarligt.

Steffan Rudvall

#1386
Lawrence Mackrory.jpg
Lawrence Makrory

Vingen (Bilar)

Po (Kung Fu Panda och alla andra sammanhang)

Baby Snurre (Baby Looney Tunes)

Iron Man/Tony Stark (Flera animerade sammanhang)

Pluto (Musse Piggs Klubbhus)

Titelsång (The New Scooby-Doo Movies)

Raphael (Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles)

Titelsång (Våran Scooby-Doo)

Bowser (Super Mario Bros. Filmen)

Det finns ett väldigt litet Easter Egg på detta kollaget...

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 april 2023 kl. 01:00:47Lawrence Mackrory.jpg
Lawrence Makrory

Vingen (Bilar)

Po (Kung Fu Panda och alla andra sammanhang)

Baby Snurre (Baby Looney Tunes)

Iron Man/Tony Stark (Flera animerade sammanhang)

Pluto (Musse Piggs Klubbhus)

Titelsång (The Scooby-Doo Show)

Raphael (Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles)

Titelsång (Våran Scooby-Doo)

Bowser (Super Mario Bros. Filmen)

Det finns ett väldigt litet Easter Egg på detta kollaget...
Jag kan tyvärr inte hitta det.

Steffan Rudvall


Zebastian


Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 14 april 2023 kl. 10:37:02Ska du börja med dessa igen?
Vi får se, just detta var ett tag sedan jag gjorde men modifierade det igår för att få med Bowser.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 april 2023 kl. 01:00:47Lawrence Mackrory.jpg
Lawrence Makrory

Vingen (Bilar)

Po (Kung Fu Panda och alla andra sammanhang)

Baby Snurre (Baby Looney Tunes)

Iron Man/Tony Stark (Flera animerade sammanhang)

Pluto (Musse Piggs Klubbhus)

Titelsång (The Scooby-Doo Show)

Raphael (Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles)

Titelsång (Våran Scooby-Doo)

Bowser (Super Mario Bros. Filmen)

Det finns ett väldigt litet Easter Egg på detta kollaget...
Pratar Pluro?Enda gången han pratar e i kortfilmen där Musse skjuter honom av misstag

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 april 2023 kl. 01:00:47Lawrence Mackrory.jpg
Lawrence Makrory
(...)
Titelsång (The Scooby-Doo Show)
Du skriver Titelsång på The Scooby-Doo Show, men på bilden visas The New Scooby-Doo Movies? Vilken av dem är det?

Lawrence Mackrory är i alla fall definitivt inte med i Media Dubbs originaldubb av The Scooby-Doo Show, och jag har svårt att tro att han skulle ha varit med i Sun Studios tidiga Köpenhamns-dubbning från runt 1992 heller... The New Scooby-Doo Movies känns väl mer sannolikt, då den dubbades under den tid då han var anställd på Sun Studio.

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 april 2023 kl. 11:33:17Du skriver Titelsång på The Scooby-Doo Show, men på bilden visas The New Scooby-Doo Movies? Vilken av dem är det?
Det ska vara The New Scooby-Doo Movies tänkte tyvärr fel när jag skrev.  :-[

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 14 april 2023 kl. 11:28:26Pratar Pluro?Enda gången han pratar e i kortfilmen där Musse skjuter honom av misstag
Nej, men hans läten är dubbade.