Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 15 december 2022 kl. 07:43:33Hipp hipp hurra till kära Solscla, hoppas att du får en fin 33-årsdag.
Jag har längre undrat hur man uttalar hennes användarnamn

Skokaka

Hoppas Solscla får en bra födelsedag och en massa presenter! ;D

Steffan R

Stort grattis till kära Solscla! Hoppas att du får en fin födelsedag även fast det är december! :)

Skokaka

Citat från: Steffan R skrivet 15 december 2022 kl. 19:43:27Stort grattis till kära Solscla! Hoppas att du får en fin födelsedag även fast det är december! :)
Steffan? Hände det något med ditt konto? Eller är du en annan Steffan? ???

Skokaka


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Zebastian

Citat från: Skokaka skrivet 15 december 2022 kl. 19:59:01Steffan? Hände det något med ditt konto? Eller är du en annan Steffan? ???
Det är säkert någon annan för det är en gäst

Disneyfantasten

Stort grattis till Oscar Isaksson som idag fyller 29!

Steffan Rudvall

#354
Stort grattis OSIS! :)

Lillefot

Ja må han leva, självaste Oscar Isaksson. Må du få en fin 29-årsdag.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Skokaka

Grattis på födelsedagen, Oscar Isaksson! ;D

Oscar Isaksson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2023 kl. 00:01:17Stort grattis till Oscar Isaksson som idag fyller 29!
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 januari 2023 kl. 00:50:57Stort grattis OSIS! ;)
Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2023 kl. 01:08:28Ja må han leva, självaste Oscar Isaksson. Må du få en fin 29-årsdag.
Citat från: Skokaka skrivet 18 januari 2023 kl. 14:31:39Grattis på födelsedagen, Oscar Isaksson! ;D
Tack så väldigt mycket till er alla som uppmärksammade min födelsedag! :D
 

Skokaka