Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Grattis Musse Pigg, med referering till en särskild VHS-utgåva.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 november 2023 kl. 20:32:27Enligt Disney Sveriges Instagramkonto är det idag fast ska man vara noga så skapades ju karaktären innan Steamboat Willie.
Då kan man säga att det var hans debut isället ;)

Alltsp när allmänheten fick lära känna Musse :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Som Disneyfantast så vill jag på både Walt Disneys, Musse Piggs, skaparnas och Disney-fansens värnad önska den första kortfilmen med bild och ljud en riktigt fin födelsedag på 95 år.

När den fyller 100 hoppas jag det blir ett jubileum, samma med Walt Disney's första skapelse: Snövit och De Sju Dvärgarna, även dagen då Disney-huvudstudion producerat 100 storfilmer. 

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 november 2023 kl. 22:00:41Som Disneyfantast så vill jag på både Walt Disneys, Musse Piggs, skaparnas och Disney-fansens värnad önska den första kortfilmen med bild och ljud en riktigt fin födelsedag på 95 år.

När den fyller 100 hoppas jag det blir ett jubileum, samma med Walt Disney's första skapelse: Snövit och De Sju Dvärgarna, även dagen då Disney-huvudstudion producerat 100 storfilmer.
Jag kan inte annat än att håla med om varenda sak du skrev :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Ett 34-faldigt grattis till Soscla, hon leve, hurra!  :D

Lillefot

Ett stort grattis till käraste Soscla.
Om jag är en Apatosaurs.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 15 december 2023 kl. 11:45:36Ett stort grattis till käraste Soscla.
35 årsdagen va?Bara jag som undrar hur man uttalar hennes användarnamn

Skokaka

MOA

Idag e de Myrra Malmbergs födelsedag så gratta svenska Disneyprinsessan på 57 årsdagen!

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 december 2023 kl. 14:22:58Idag e de Myrra Malmbergs födelsedag så gratta svenska Disneyprinsessan på 57 årsdagen!
Och 36-åriga medlemmen disney_tjejen871220, även om hon inte besökt forumet sedan 2018...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 december 2023 kl. 14:45:41Och 36-åriga medlemmen disney_tjejen871220, även om hon inte besökt forumet sedan 2018...
Hon e alltså exakt 21 år yngre än Myrra Malmberg,snacka om coincidens

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 20 december 2023 kl. 14:22:58Idag e de Myrra Malmbergs födelsedag så gratta svenska Disneyprinsessan på 57 årsdagen!
Jippie, grattis då till Myrra "Jasmine och Lena" Malmberg och jag önskar henne en fortsatt fantastisk dag.
Om jag är en Apatosaurs.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 20 december 2023 kl. 16:23:21Jippie, grattis då till Myrra "Jasmine och Lena" Malmberg och jag önskar henne en fortsatt fantastisk dag.
Ariel,Megara & Angelique kan också nämnas

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 20 december 2023 kl. 16:23:21Jippie, grattis då till Myrra "Jasmine och Lena" Malmberg och jag önskar henne en fortsatt fantastisk dag.
Citat från: MOA skrivet 20 december 2023 kl. 16:30:17Ariel,Megara & Angelique kan också nämnas
Samt Kayley, live-action Anita, Laura, Miss Birdwell, dinosaurie Elsa och Andys Mamma.

Skokaka

Grattis, Myrra Malmberg samt disney_tjejen871220! ;D