Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Racnar

En byxlös person

Björns häst

En soldat

Jasmines papegoja

Vem är det?

Steffan Rudvall

Citat från: Racnar skrivet 22 augusti 2022 kl. 15:32:55En byxlös person

Björns häst

En soldat

Jasmines papegoja

Vem är det?
Andreas Nilsson. Kalle Anka, Bullseye, Ling, Paulie.

Racnar


TonyTonka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 augusti 2022 kl. 15:59:23Andreas Nilsson. Kalle Anka, Bullseye, Ling, Paulie.
Andreas Nilsson har väl aldrig gjort Bullseye? Däremot gör han ju pingvinen Wheezy i Toy Story 2.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 22 augusti 2022 kl. 17:22:41Andreas Nilsson har väl aldrig gjort Bullseye? Däremot gör han ju pingvinen Wheezy i Toy Story 2.
Jodå i Woody's Roundup i Toy Story 2.

TonyTonka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 augusti 2022 kl. 17:25:04Jodå i Woody's Roundup i Toy Story 2.
Om du menar "Han är jättecool" i själva låten så tvivlar jag på att det ska föreställa karaktären Bullseye. Jag tror snarare att det är sångarna som gör rösten.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 22 augusti 2022 kl. 17:30:49Om du menar "Han är jättecool" i själva låten så tvivlar jag på att det ska föreställa karaktären Bullseye. Jag tror snarare att det är sångarna som gör rösten.
Det är i alla fall Andreas Nilsson det låter som att det är en häst och Bullseye visas i bild. Sen får man tolka det hur man vill.

Disneyfantasten

Jag söker en tjej som dubbat.

Hon har inte gjort särskilt många roller men de roller hon gjort har varit rätt så stora.

Alla dessa roller är gjorda hos KM Studio.

Vem är det jag söker?

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 september 2022 kl. 11:28:14Jag söker en tjej som dubbat.

Hon har inte gjort särskilt många roller men de roller hon gjort har varit rätt så stora.

Alla dessa roller är gjorda hos KM Studio.

Vem är det jag söker?
Ingen som kan denna?

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 september 2022 kl. 11:28:14Jag söker en tjej som dubbat.

Hon har inte gjort särskilt många roller men de roller hon gjort har varit rätt så stora.

Alla dessa roller är gjorda hos KM Studio.

Vem är det jag söker?
Svar; det är Linnéa Järpestam!

De karaktärer hon spelat som haft ganska stora roller är Ivy De Vil, Chaca och Shanti!

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är ett djur med svans som gillar att se till att få som han vill, han är lat och kan ibland vara självisk men han har ändå ett gott hjärta och en hög intelligens.

Han älskar mat, favoriten är lasagne men även andra saker ingår t.ex. pizza, pasta, smörgåsar, osv.

Han avskyr måndagar, russin, hälsokost, han är rädd för sin ägares syskonbarn-tvillingar och han förtretar sig på ett annat djur med svans som han brukar posta till Mellanöstern.

Han äter inte möss, en av dem är hans andra bästa vän, hans bästa vän är ett djur med stora öron som delar hus med honom.

Vilken karaktär söker jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2022 kl. 20:59:05Detta är en karaktär!

Det är ett djur med svans som gillar att se till att få som han vill, han är lat och kan ibland vara självisk men han har ändå ett gott hjärta och en hög intelligens.

Han älskar mat, favoriten är lasagne men även andra saker ingår t.ex. pizza, pasta, smörgåsar, osv.

Han avskyr måndagar, russin, hälsokost, han är rädd för sin ägares syskonbarn-tvillingar och han förtretar sig på ett annat djur med svans som han brukar posta till Mellanöstern.

Han äter inte möss, en av dem är hans andra bästa vän, hans bästa vän är ett djur med stora öron som delar hus med honom.

Vilken karaktär söker jag?
Katten Gustaf

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2022 kl. 20:59:05Detta är en karaktär!

Det är ett djur med svans som gillar att se till att få som han vill, han är lat och kan ibland vara självisk men han har ändå ett gott hjärta och en hög intelligens.

Han älskar mat, favoriten är lasagne men även andra saker ingår t.ex. pizza, pasta, smörgåsar, osv.

Han avskyr måndagar, russin, hälsokost, han är rädd för sin ägares syskonbarn-tvillingar och han förtretar sig på ett annat djur med svans som han brukar posta till Mellanöstern.

Han äter inte möss, en av dem är hans andra bästa vän, hans bästa vän är ett djur med stora öron som delar hus med honom.

Vilken karaktär söker jag?
DavidZaslav
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten


Lillefot

Det var ett tag sedan, men nu blir det en ny omgång av röstquiz. I lite annorlunda form.

Vem är det som sjunger i denna fil? Tror inte det är någon svår en för de flesta av er, men just in case...

Ledtråd: Son till Joakim von Anka.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran