Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Räddningspatruljen är rätt bra på norska

gstone

Vad MÅNGA loppmarknader det finns !!!

https://www.loppistajm.se/kalender.html

Där säkert över 100 bara i år !
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Mathilda Gustafsson

Favoritscenen ur Scooby Doo från barndomen

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Mathilda Gustafsson

Citat från: TonyTonka skrivet  5 maj 2024 kl. 23:53:55Är det från Scooby-Doo på Zombieön?
Nära, men det är från Häxans spöke.

TonyTonka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 maj 2024 kl. 23:56:04Nära, men det är från Häxans spöke.
Okej, det är den enda Scooby-filmen av de fyra från millennieskiftet (Zombieön, Häxans spöke, Alien Invaders, Cyberjakten) som jag inte sett, mest för att den inte finns på dvd med svenskt tal. xD

Men jag har den på VHS någonstans i röran. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

BPS

Citat från: TonyTonka skrivet  5 maj 2024 kl. 23:58:49Okej, det är den enda Scooby-filmen av de fyra från millennieskiftet (Zombieön, Häxans spöke, Alien Invaders, Cyberjakten) som jag inte sett, mest för att den inte finns på dvd med svenskt tal. xD

Annars finns den uppladdad av undertecknad på Internet Archive...

https://archive.org/details/scooby-doo-haxans-spoke-svenskt-tal

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet  5 maj 2024 kl. 23:58:49Okej, det är den enda Scooby-filmen av de fyra från millennieskiftet (Zombieön, Häxans spöke, Alien Invaders, Cyberjakten) som jag inte sett, mest för att den inte finns på dvd med svenskt tal. xD

Tror att den sändes på Boomerang för 12 år sedan. Cyberjakten har jag på DVD som jag såg på DVD spelarn i bilen för 12 år sedan. Nostalgi ;D

gstone

Jag hittade Hannah Monthana filmen på Blu Ray på loppmarknaden i lördags 😁❤️❗️

Fynd 🥳
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Det är trevligt att KM Studios har Mikaela Tidermark, Carla Abrahamsen och Anna Engh i många av sina dubbningar.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2024 kl. 23:27:42Det är trevligt att KM Studios har Mikaela Tidermark, Carla Abrahamsen och Anna Engh i många av sina dubbningar.
Men det har väl övriga dubbningsstudior också...?

Möjligtvis att Carla Abrahamsen inte medverkar fullt lika ofta för andra studior, men de andra två förekommer ju nästan överallt.
(Men inget fel med det, tvärtom - vill bara betona, då jag inser att mina ord kan tolkas på ett mer negativt sätt än min avsikt var)

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 maj 2024 kl. 03:09:39Men det har väl övriga dubbningsstudior också...?

Möjligtvis att Carla Abrahamsen inte medverkar fullt lika ofta för andra studior, men de andra två förekommer ju nästan överallt.
(Men inget fel med det, tvärtom - vill bara betona, då jag inser att mina ord kan tolkas på ett mer negativt sätt än min avsikt var)
Även Mikaela Tidermark Nelson kommer nog medverka betydligt mindre för andra nu när hon är chef på Transperfect.