Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Nu kom Hasse på reklamen medans dom sponsrade olika företag,han snacka int ens utan satt & rätta prov eller nåt. Den andra gången i som Hasse totalschockat mig i år

gstone

Nu har det kommit en dubbade trailer för Apkungen på Netflix.

Joakim Jennefors spelar Skurken Drakkungen och Ole Ornered spelar den äldre apan.
No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

gstone

That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Dubintrested

Jag bestämde mig för att bli en medlem för jag tröttnade på verifikation varje gång

Daniel Hofverberg

Citat från: Dubintrested skrivet 29 juli 2023 kl. 00:20:24Jag bestämde mig för att bli en medlem för jag tröttnade på verifikation varje gång
Skönt att höra, och jag förstår att det lär bli irriterande att fylla i gång på gång.

Säg bara till om du vill att jag ska koppla de inlägg du skrivit som gäst med ditt användarkonto, så att de hamnar under din profil och går att redigera. :)

MOA

Jag blir så lycklig när jag hör Hasse Jonssons röst ;D

Dubintrested

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juli 2023 kl. 03:42:24Skönt att höra, och jag förstår att det lär bli irriterande att fylla i gång på gång.

Säg bara till om du vill att jag ska koppla de inlägg du skrivit som gäst med ditt användarkonto, så att de hamnar under din profil och går att redigera. :)
De är nog för många

gstone

Jag var på loppis idag och jag köpte rätt många dubbade filmer och jag hittade ett rikigt fynd :D

Hela My Little Pony serien på svenska :D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Lilla My

Har varit obsessed med dessa klipp (och resten som postats på Mono Music's youtube kanal) sedan de postades och hoppas än idag och för alltid att de tar sitt förnuft till fånga till slut och släpper hela jävla musiKALEN EN VACKER DAG!! KOM IGEN!! Ni ser hur lyckliga folk är i kommentarerna över att få se orginaluppsättningen, bara släpppppp dennnn! 

Daniel Hofverberg

Citat från: Dubintrested skrivet 29 juli 2023 kl. 13:08:26De är nog för många
Inte alls, jag kan göra det automatiskt med ett par knapptryckningar.  :)

Dubintrested

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juli 2023 kl. 19:05:18Inte alls, jag kan göra det automatiskt med ett par knapptryckningar.  :)
Det skulle uppskattas  :)

MOA

Jag blir lycklig när jag ser Hasse i övrigt :D

gstone

Citat från: MOA skrivet 29 juli 2023 kl. 21:54:11Jag blir lycklig när jag ser Hasse i övrigt :D
Jag blir lycklig när jag ser Mamma :D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 juli 2023 kl. 21:56:11Jag blir lycklig när jag ser Mamma :D
Du älskar din morsa
Jag e så glad över att jag blev en animationsnörd & lärde mig & känna igen Hasses röst.Kan int tänka mig hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade gjort de

Daniel Hofverberg

Citat från: Dubintrested skrivet 29 juli 2023 kl. 19:21:17Det skulle uppskattas  :)
Nu är det ordnat. Säg till om det är något som verkar galet, eller om det finns inlägg jag missat (om du exempelvis har stavat namnet lite annorlunda vid något tillfälle som gäst, så kommer dessa inte med automatiskt). :)