Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 april 2024 kl. 22:23:14Världen är alltid svart och vit.

Vissa människor väljer bara att onödigt kompilera saker och ting
Eller så är det vissa som väljer att förenkla saker och ting. Det finns alltid andra synsätt skilda från ens egna...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 april 2024 kl. 22:25:08Eller så är det vissa som väljer att förenkla saker och ting. Det finns alltid andra synsätt skilda från ens egna...
Det första jag vara i alla fall dumt  :-[😓

Förlåt.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 april 2024 kl. 22:25:08Eller så är det vissa som väljer att förenkla saker och ting. Det finns alltid andra synsätt skilda från ens egna...
Vi har helt klart olika synsätt på synsätt 😅

jag ser världen som svart och vit och det gör helt klart inte du.

Vill du byta samtalsämne nu  ?  :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag had bestämt mig för att se den kommande svenska produktionen av Dear Evan Hansen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Jag gillar inte bullar lika mycket som annat fika

gstone

Jag blir så himla trött på att folk säger emot mig på forumet >:(

Främst om, kändisar i dubbningar men även o vilka som skulle passa vilka roller med mer
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 23:02:44Jag blir så himla trött på att folk säger emot mig på forumet >:(

Främst om, kändisar i dubbningar men även o vilka som skulle passa vilka roller med mer
Har du aldrig hört talats om begreppet Smaken är som baken...?

Med andra ord: Respektera att vi alla tycker olika, och att inget är rätt eller fel.
(Om det nu inte rör sig om rena faktauppgifter vill säga, där det faktiskt finns rätt och fel)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 01:14:53Har du aldrig hört talats om begreppet Smaken är som baken...?

Med andra ord: Respektera att vi alla tycker olika, och att inget är rätt eller fel.
(Om det nu inte rör sig om rena faktauppgifter vill säga, där det faktiskt finns rätt och fel)
Kändisar är overrated, föredrar vanliga VA. Har aldrig varit galen över att kändisar används i dubbningar

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 23:02:44Jag blir så himla trött på att folk säger emot mig på forumet >:(

Främst om, kändisar i dubbningar men även o vilka som skulle passa vilka roller med mer
Ta det lungt, jag vet att det kan vara svårt för dig men du måste rycka upp dig, folk kan faktiskt bli ledsna om du skäller ut dem för deras åsikter, det bästa du kan göra är att agree to disagree, andas djupt och räkna till tio.

Du får väldigt gärna säga dina åsikter och du får väldigt gärna tycka som du gör, men du måste föregå med gott exempel.

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 11:22:49Kändisar är overrated, föredrar vanliga VA. Har aldrig varit galen över att kändisar används i dubbningar
Personligen har jag ingenting alls emot att kändisar är med i dubbningar och kända personer kan utan tvekan passa som röstskådespelare också, men oavsett hur känd personen ifråga är så anser jag att det är viktigare att rösten passar karaktären vilket ofta varit fallet.

Många mindre passande castingar är jag ändå numera tolerabel till.