Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: RC skrivet 10 november 2023 kl. 19:30:34Om jag beställer en sak från CDON och det står att min order behandlas fast när jag kollar på produktsidan så står det bara "Tyvärr är produkten slut i lager hos den här handlaren. Titta gärna på våra andra produkter och erbjudanden." Vad betyder det för min redan beställda order som det står behandlas på?
Antingen att din order först skickas när de har fått in fler av produkten i lager, eller att du var en av de sista som hann beställa innan den tog slut. Du kommer få ordern oavsett.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

RC

Citat från: Simon Axelsson skrivet 10 november 2023 kl. 19:43:59Antingen att din order först skickas när de har fått in fler av produkten i lager, eller att du var en av de sista som hann beställa innan den tog slut. Du kommer få ordern oavsett.
Det är bara det att jag beställde tillsammans med en annan grej och den är postad men den första grejen behandlas fortfarande en vecka senare.

gstone

Viste ni att Lucas Krüger  är son till Dick Ericsson ?

Men han har sagts sin mammas efternamn. Man är en ganska känd "synlig skådspelerska" ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: RC skrivet 10 november 2023 kl. 19:49:16Det är bara det att jag beställde tillsammans med en annan grej och den är postad men den första grejen behandlas fortfarande en vecka senare.
Då postas den så fort den är i lager igen. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: RC skrivet 10 november 2023 kl. 19:30:34Om jag beställer en sak från CDON och det står att min order behandlas fast när jag kollar på produktsidan så står det bara "Tyvärr är produkten slut i lager hos den här handlaren. Titta gärna på våra andra produkter och erbjudanden." Vad betyder det för min redan beställda order som det står behandlas på?
Jag handlar så as mycket filmer online själv ;D
Kvarnvideo är bra site kan jag tipas om ;)
Jag har hitat en del sällsynta saker där( till exmpel Kampen om Camelot och Bartok en riktig hjälte på dvd på svenska 🥳 )
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Kommer den nya Kattten Gustaf filmen komma till sverige ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 november 2023 kl. 21:27:39Kommer den nya Kattten Gustaf filmen komma till sverige ?
Med Chris Pratt?Han blir nästa stora Big Chris

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 november 2023 kl. 21:57:43Med Chris Pratt?
Prices
Ser mycket framemit den.

Första  Trailern kommer imorgon :D
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag har just köpte en DVD med  Biker Mice from Mars.
Hur kan jag veta om det är den äldre serien från 1990-talet eller den lite nyare serien från 2000-talet ?

Dom hänger förvisso ihop men rösterna är ju helt annorlunda ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 12 november 2023 kl. 21:28:47Jag har just köpte en DVD med  Biker Mice from Mars.
Hur kan jag veta om det är den äldre serien från 1990-talet eller den lite nyare serien från 2000-talet ?

Dom hänger förvisso ihop men rösterna är ju helt annorlunda ;)
Du kan titta på baksidan och se om det finns med några avsnittstitlar i beskrivningen.

Om det finns det kan du jämföra de med en listor för båda serierna. Då borde du få reda på vilken serie som det rör sig om på skivan.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 12 november 2023 kl. 21:45:35Du kan titta på baksidan och se om det finns med några avsnittstitlar i beskrivningen.

Om det finns det kan du jämföra de med en listor för båda serierna. Då borde du få reda på vilken serie som det rör sig om på skivan.
Ja jämför jämför jämför!

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 12 november 2023 kl. 21:45:35Du kan titta på baksidan och se om det finns med några avsnittstitlar i beskrivningen.

Hur kan jag hittta rn bild på bakasidan ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 12 november 2023 kl. 22:03:18Hur kan jag hittta rn bild på bakasidan ?
Har du köpt skivan online eller i en fysisk butik? För jag blir lite förvirrad av din fråga.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]