Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Från Aladdin Till Elsa

Startat av gstone, 2 januari 2023 kl. 22:36:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone


Från Aladdin Till Elsa är en show där fyra artister sjunger sånger från Disney filmer

Joel Adolphson , Sandra Kassman,Veronika Wallentin och
Nils Reinholtz är med i förställing.


Från Aladdin till Elsa är en spektakulär och fartfylld föreställning där hela familjen tas med på en lika magisk som musikalisk resa genom den tecknade och animerade filmens värld!

Det är en otroliga musikskatt, ni färdas genom välkända fantasivärldar och upplev tecknade superhits som ni aldrig hört eller sett dem förut.

Den kommer bland annat att gå i Stockholm på Göta Lejon,  Malmö Live,  Skellefteå, Sara Kulturhus ,
Uppsala Konsert & Kongres soc Örebro Konserthus och andra ställen kan kommer gå från tredje januari till 12 febuari runt om i sverige om ni gillar Disney kankse ni borde se shown.


https://toccaentertainment.se/fran-aladdin-till-elsa/
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Kul med Joel från I Just Want To Be Cool. Men mer än så lockad tror jag inte direkt ahh jag riktigt blir faktiskt om jag ska vara helt ärlig med er där.  :o ::)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 januari 2023 kl. 22:36:21Från Aladdin Till Elsa är en show där fyra artister sjunger sånger från Disney filmer

Joel Adolphson , Sandra Kassman,Veronika Wallentin och
Veronika Wallentin är med i förställing.
Veronika Wallentin och Veronika Wallentin...? Ska hon klyva sig i två delar, så att hon kan räknas som två personer...? ;)

Steffan Rudvall

Från Aladdin till Elsa? Inte till Encanto? Sandra är ju med...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 januari 2023 kl. 01:42:41Veronika Wallentin och Veronika Wallentin...? Ska hon klyva sig i två delar, så att hon kan räknas som två personer...? ;)
Ska vara Nils Reinholtz.

Blev fel
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 januari 2023 kl. 01:57:59Från Aladdin till Elsa? Inte till Encanto? Sandra är ju med...
Tror de började planera och skriva manus etc. innan Encanto hade premiär eller var en etablerad Disney-film.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet  3 januari 2023 kl. 15:34:54Tror de började planera och skriva manus etc. innan Encanto hade premiär eller var en etablerad Disney-film.
Hade dem ju kunnat ha med Lilo också då ju!!^^

Elios

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2023 kl. 12:20:34Ska vara Nils Reinholtz.

Blev fel
Trodde du först skulle mena Maria Wallentin.  ;D :D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 januari 2023 kl. 00:29:04Hade dem ju kunnat ha med Lilo också då ju!!^^
Lilo har väl dock ingen låt som hon sjunger i filmen...

Daniel Hofverberg

Den verkar för all del ganska intressant, och trevligt med någonting som faktiskt kommer till Skellefteå. Det hade också helt klart varit trevligt att se Sandra Kassman i verkligheten, som man ju hört i en miljon dubbningar men som jag aldrig sett.

Men det är också den enda jag känner till av de fyra, och Joel Adolphson, Nils Reinholtz och Veronika Wallentin har jag ärligt talat aldrig ens hört talats om...

Det är ju garanterat bra musik, men utan fler kända personer känns det i mina ögon tveksamt om det verkligen är värt att lägga ner 400 kr för att få se Sandra Kassman plus tre (för mig) obekanta personer. Det är ju inte direkt billigt, så då är det nog mer prisvärt att lägga de pengarna på någon teaterpjäs...


I våras var det ju däremot en konsert med Annika Herlitz i Skellefteå med Disney-musik, som i övrigt verkar lite snarlik den här, och den hade jag hellre velat se - men var tyvärr slutsåld.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 januari 2023 kl. 00:44:25Lilo har väl dock ingen låt som hon sjunger i filmen...
Det var ett skämt. Kanske dock hade dem kunnat ha med den scenen där hon och Stitch lyssnat på Elvis Presley. Där Stitch håller fingret på gramofonen.  ;D ;D

gstone

Det var vist animerad musik som inte kom från Disney med.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.