Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 20 november 2023 kl. 21:37:26Stod i flera artiklar att han var sjuk men de va troligen bara falska rykten
Han är väl sjuk, men han lever fortfarande vad man än tycker om det.

gstone

Anton Olofson Raeder gör rösten till huvudkratären i Leo>:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 13:00:34Anton Olofson Raeder gör rösten till huvudkratären i Leo>:(
Vad är det för fel med det?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 november 2023 kl. 13:04:49Vad är det för fel med det?
Han är inte lika känd som Adam Sandlar och han mycket mycket yngre än 74 år >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 november 2023 kl. 13:04:49Vad är det för fel med det?
Det finns något med rollistan som jag tror kommer göra dig jätte missnöjd med ;D ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 13:14:07Han är inte lika känd som Adam Sandlar och han mycket mycket yngre än 74 år >:(
Adam Sandler är inte heller 74. Han är visserligen närmare till det än Anton är, men ändå.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 21 november 2023 kl. 13:15:30Adam Sandler är inte heller 74. Han är visserligen närmare till det än Anton är, men ändå.
Alla kan ha olika åskiter ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 13:14:46Det finns något med rollistan som jag tror kommer göra dig jätte missnöjd med ;D ;)
Om du syftar på Adrian Alebo Andersson så kan jag säga att jag inte alls såg honom i rollistan till Leo som du visade, och jag kan ändå visa respekt för honom och folk som gillar honom.  ;) 

gstone

Jag vill Gnälla på att i dubb credits till Guardians of the Galaxy( från Disney XD) står do, svenska röster till alla Guardians medlemmar med utom Star Lord av någon konstig anledning !

Vad är oddsen att Star Lord har samma röst i den serien som i What If.... ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 26 november 2023 kl. 00:29:36Jag vill Gnälla på att i dubb credits till Guardians of the Galaxy( från Disney XD) står do, svenska röster till alla Guardians medlemmar med utom Star Lord av någon konstig anledning !

Vad är oddsen att Star Lord har samma röst i den serien som i What If.... ?
I What If...? var det väl Figge Norling/Jonas Kruse, jag kan inte se någon utav dem bland credits till Guardians of the Galaxy-serien.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Jag kan inte filma Disney channel dubb credits längre >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 november 2023 kl. 23:15:46Jag kan inte filma Disney channel dubb credits längre >:(
Går det för fort?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 november 2023 kl. 23:18:54Går det för fort?
Nej för att jag inte kan ta video med min mobil längre.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Jag vill gnälla på Elon Musk han är så arrogant att han tror att han kan göra vad han vill utan konsekvenser som att gå emot lagen om anställningsskydd. Nu ska han tydligen stämma den svenska staten och PostNord även fast det är ju är hans företag som inte följer reglerna...

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 november 2023 kl. 21:13:58Jag vill gnälla på Elon Musk han är så arrogant att han tror att han kan göra vad han vill utan konsekvenser som att gå emot lagen om anställningsskydd. Nu ska han tydligen stämma den svenska staten och PostNord även fast det är ju är hans företag som inte följer reglerna...
Jag instämmer fullständigt. Ska det verkligen vara så svårt att teckna kollektivavtal som (nästan) alla andra...?